با خاموش کردن ویژگی سلامت دیجیتال گوگل، سرعت گوشی خود را افزایش دهید

0
1741
با خاموش کردن ویژگی سلامت دیجیتال گوگل، سرعت گوشی خود را افزایش دهید

ویژگی سلامت دیجیتال گوگل ممکن است گوشی های پیکسل را کند بکند. نرم افزاری که عادات برنامه های شما را دنبال می کند، می تواند تاثیر منفی روی عملکرد گوشی شما بگذارد.

گزارش های از کند شدن گوشی های پیکسل

نرم افزار Digital wellbeing یا سلامت دیجیتال گوگل به عنوان یک ابزار مفید و شفاف برای نظارت بر عادات استفاده از گوشی های هوشمند و برقراری تعادل سالم روی تکنولوژی و زندگی تمرکز دارد. اما تعدادی از صاحبان گوشی های پیکسل به این نتیجه رسیده اند که این ویژگی می تواند اثر جانبی ناخواسته روی سرعت گوشی داشته باشد.

 در حال حاضر یک موضوع در این خصوص روی شبکه اجتماعی ردیت وجود دارد که شامل گزارش های بسیاری از عملکرد بهبود یافته گوشی پس از خاموش کردن ویژگی Digital wellbeing است. برخی از این کاربران می گویند که تفاوت حالت شب و روز در استفاده از باتری گوشی در این حالت بسیار مشهود است. این مسئله ابتدا هفته پیش توسط کاربری به نام Trueray17  پست شد که این مشکل را با پیکسل 3 خود داشت.ویژگی سلامت دیجیتال گوگل ممکن است گوشی های پیکسل را کند بکند

اجرای برنامه در پس زمینه موجب بروز مشکل کند شدن می شود

تضعیف گوشی از نظر میزان عملکرد چیزی نبود که از آغاز در این گوشی ها گزارش شده باشد، اما با توجه به اینکه طراحی آن در پس زمینه اجرا می شود و سیاست های مربوط به صرف زمان روی برنامه های مختلف را دنبال می کند، می تواند در طولانی مدت روی کند شدن سیستم تاثیر بگذارد. این اطلاعات بسیار ارزشمند است، خصوصا اگر شما در حال تلاش برای انتخاب بهتر و اتلاف زمان کمتر روی صفحه نمایش هستید. همچنین شما می توانید تایمرهای برنامه را تنظیم کرده و یا صفحه را تیره کنید تا عملکرد گوشی را کمتر تحت تاثیر قرار دهد.

چگونه این ویژگی را خاموش کنم؟

اما این ایده که ویژگی سلامت دیجیتال ممکن است گوشی های پیکسل را از نظر سرعت کند بکند، می تواند هشدار دهنده باشد. بنابراین برای خاموش کردن این ویژگی بهتر است مراحل زیر راانجام دهید.

  • به قسمت Setting در گوشی پیکسل خود بروید.
  • قسمت Digital Wellbeing را انتخاب کنید.
  • روی آیکون سه نقطه در بالا سمت راست بزنید و Turn off usage access را انتخاب کنید.
  • صفحه Usage access را تائید کنید تا به Digital wellbeing برسید.
  • سپس نشانگر رنگی permit usage access را بزنید تا خاموش شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها