تگ خودکار چهره ها در عکس؛ نگاهی به ویژگی های جدید گوگل فوتوز

0
322
تگ خودکار چهره ها در عکس؛ نگاهی به ویژگی های جدید گوگل فوتوز

دیوید لیب سرپرست محصول گوگل فوتوز، این هفته با یک توئیت جنجالی خبر از ویژگی های جدید گوگل فوتوز داد.

او دیروز از کاربران خواسته بود که ببینند چه چیزهایی در اخرین آپدیت در گوگل فوتوز تغییر کرده است؟ ویژگی های جدیدی به همراه رفع اشکالات، بهبود عملکرد و … به آن اضافه شده است. این تغییرات در سرویس به نظر خوشایند کاربران است و یکی از قابل توجه ترین آنها این است که یک ویژگی برچسب گذاری یا تگ اتوماتیک به چهره ها در عکس اضافه شده است که می تواند آنها را در بخشی مجزا دسته بندی کند.

برچسب گذاری یا تگ اتوماتیک چهره

اما این قابلیت محدودیت‌هایی نیز دارد. محدودیت این قابلیت عدم توانایی تگ کردن چهره افراد به صورت دستی است. البته به جای این کار شما می ‌توانید تگ‌ های اشتباه را حذف کنید. خبر خوبی که برای کاربران این قابلیت به تازگی منتشر شده این است که در آینده‌ ای نه چندان دور شما می ‌توانید به صورت دستی تگ ‌های مورد نظر خود را اعمال کنید.

دسترسی ساده تر به عکس های اخیر

لیب می گوید با ویژگی اخیر سرچ می توانید به راحتی عکس های خود را سرچ کنید. البته این ویژگی فعلا روی ورژن وب این پلتفرم در دسترس است.

به اشتراک گذاری عکس حیوانات خانگی در آلبومی به نام partner

تغییر برچسب زمانی روی اندروید

با کمک ویژگی های اخیر می توانید برچسب تاریخ و زمان عکس ها و ویدئوها را با استفاده از یک دستگاه کامپیوتر یا iOS تغییر دهید، این ویژگی به زودی برای کاربران اندروید نیز در دسترس خواهد بود.

به اشتراک گذاری عکس حیوانات خانگی در آلبومی به نام partner

گوگل فوتوز در آپدیت جدید این امکان را به شما می دهد که عکس های حیوان خانگی خود را در بخشی به نام partner به صورت اتوماتیک به اشتراک بگذارید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها