با بهترین پاوربانک های شیائومی در سال 2019 آشنا شوید

0
2108
با بهترین پاوربانک های شیائومی در سال 2019 آشنا شوید

شیائومی بدون شک یکی از برترین کمپانی های موجود در بازار ایران است که پاور بانک های زیادی را برای کاربران عرضه کرده است.

بهترین پاوربانک های شیائومی

این برند چینی که مدتی است در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است سعی دارد با ارائه مدل های مختلفی از محصولات خود تنوع زیادی را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. حال قصد داریم با بهترین پاوربانک های شیائومی آشنا شویم:

پاور بانک شیائومی با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت ورژن ۲

پاور بانک شیائومی با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت ورژن ۲ جدیدترین پاوربانکی است که این کمپانی چینی روانه بازار کرده است. این پاور بانک  با تکنولوژی شارژ سریع نسخه ۳.۰ در ورودی و خروجی دستگاه را به سرعت شارژ کرده، خود نیز سریعا شارژ می شود.

این پاوربانک دارای دو باتری پر ظرفیت لیتیوم است و از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می کند. برخورداری از دو پورت USB امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم کرده است. خروجی دستگاه V/2.4A, 9/2A 5 و ۱۲ V/1.5A بوده و هنگام شارژ همزمان دودستگاه  به  ۵.۱ V/3.6A محدود می گردد. طبق ادعای شیائومی این پاور بانک می تواند Xiaomi Mi Max را با باتری ۴,۸۵۰ میلی آمپری ظرف مدت دو ساعت و نیم شارژ کند.

این وسیله میتواند تمامی دستگاه های شارژی از قبیل گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و می بند را به خوبی شارژ کند. ظرفیت بالای پاور بانک می تواند آیفون را حدود ۷.۱ مرتبه و آیپد مینی را ۲ تا ۲.۵ بار شارژ کند.قیمت این دستگاه در حدود ۲۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید : با جدیدترین و بهترین پاور بانک های 2019 آشنا شوید
 
پاور بانک شیائومی با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت ورژن ۲

پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر 2C شیائومی

پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر 2C شیائومی مانند Mi Power 2 دارای ظرفیت باتری ۲۰۰۰۰ میلی آمپری است. این پاور بانک شیائومی 20000  دارای بدنه PCB + ABS با سطحی زبر برای نگهداری بهتر است. طراحی آن شبیه به Mi Power 2 با یک پورت ورودی است و دو پورت خروجی در هر دو طرف قرار دارد. هر دو پورت ورودی و خروجی از شارژ سریع ۱۸ وات استفاده می کنند و در جلو قرار دارند. بالای پورت ورودی چهار چراغ وجود دارد که میزان شارژ دستگاه را نشان می دهد. در سمت چپ یک دکمه پاور / ریست قرار دارد. پشتیبانی از نسخه 3.0 فناوری Quick Charge کوالکام به شما اجازه می‌دهد تا این پاور بانک را ظرف 8 ساعت شارژ کنید.

جدیدترین سری پاور بانک 20000 شیائومی، همین نسخه‌ 2C  است که تمام ویژگی‌های بارز پاور بانک 20000 نسخه 2 شیائومی را دارد، با این تفاوت که قیمتش نسبت به نسل قبلی خود کاهش یافته و از لحاظ ابعاد نیز تفاوت کمی با آن دارد. این پارو بانک از باتری های لیتیوم با کیفیت بالا و با نرخ تبدیل ۹۳٪ استفاده می کند. پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر۲Cشیائومی می تواند Mi 5X را ۴٫۳ بار، Mi Mix 2 را ۳٫۸ بار و iPad Mini را ۲٫۵ بار شارژ کند. هر پورت خروجی از فست شارژ ۳٫۰ پشتیبانی می کند .قیمت این دستگاه در حدود ۱۵۰ هزار تومان است.

پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر 2C شیائومی

پاور بانک شیائومی ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت نسخه پرو

پاور بانک ارزان قیمت شیائومی ،  پاوربانک جدید ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی شیائومی نسخه پرو، به گونه ای طراحی شده است که ضخامت آن در مقایسه با نسخه قبلی ۴۲ درصد کاهش یافته است. این پاور بانک از قابلیت فست شارژ پشتیبانی می کند. بدین ترتیب به کمک شارژر استاندارد ۱۸ وات می توانید این پاوربانک را با سرعت بالا و در مدت تنها ۳٫۵ ساعت شارژ نمایید که در صورت شارژ کامل می توان با آن چهار مرتبه گوشی هایی نظیر آیفون ۶ را شارژ کرد.قیمت این پاور بانک در حدود ۱۲۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید : بهترین پاوربانک های آیفون 2019

یک پیشنهاد ویژه

پاور بانک و مودم همراه 4G  شیائومی مدل ZMI MF855 با ظرفیت ۷۸۰۰ میلی امپر ساعتی

ورژن جدیدی از پاور بانک های شیائومی با نام ‏ZMI‏ تولید شده است که بسیار متفاوت از پاور بانک های نسخه پیش از خود است. این پاور بانک که در عین حال روتر نیز هست، می‌تواند نیاز هم‌زمان شما ‏به اینترنت و شارژ را برآورده کند. بهترین مدل پاور بانک شیائومی را شاید بتوان این پاور بانک نامگذاری کرد. در ادامه دلایل این کار برای شما شرح داده خواهد شد.

پاور بانک و مودم همراه 4G شیائومی  ZMI، روتری است که از شبکه های ۴جی و 3 جی پشتیبانی می کند، این ویژگی برای افرادی که دائم در سفر هستند بسیار مفید است.‏ این روتر پاور بانک دارای سرعت بالایی است و مصرف انرژی پایینی دارد. سرعت دانلود تا ‏‎Mbps‎‏ ۱۲۰ و آپلود تا ‏‎Mbps‎‏ ۵۰ بوده که ۱۰ الی ۳۰ مرتبه از 3G  سریعتر است.قیمت این دستگاه در حدود ۲۷۰ هزار تومان است.

پاور بانک شیائومی ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت نسخه پرو

پاوربانک شیائومی 10000 پرو

شیائومی برای سال 2019 برنامه ویژه ای برای پاوربانک های خود دارد. این برند پاور بانک پرو با قدرت 10 هزار میلی آمپر ساعتی را ارائه خواهد کرد که از نظر قابلیت حمل و پتانسیل شارژ می تواند یکی از بهترین شارژرهای شیائومی باشد. به طوری که این پاور بانک قادر است یکی گوشی پیکسل 2 را تنها در کمتر از 2 ساعت فول شارژ کند. وزن مطلوب آن نیز به شما کمک می کند تا هر جا که خواستید این پاوربانک را با خود ببرید.

البته نکته ای که در کار با این پاوربانک باید مدنظر داشته باشید این است که پاوربانک کابلی است و بی سیم نیست. کاربران هم می توانند با پورت میکرو USB و هم با USB-C نیز گوشی و دیگر تجهیزات هوشمند خود را شارژ کنند.

پاوربانک شیائومی 10000 پرو

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها