جام جهانی را با این تلویزیون ببینید

0
371

کالاسودا – نزدیک جام جهانی که میشود، تب دیدن فوتبال دسته جمعی همه را فرا میگیرد و بسیاری دوست دارند از این فرصت استفاده کرده و فوتبال را با هم ببینند.

برای چنین کاری از ویدئو پروژکتور، سالنهای سینما، بیلبوردها و … برای تجمعات عمومی استفاده میشود، اما اگر میخواهید در داخل خانه خود فضایی مشابه به استادیوم ترتیب دهید بهتر است که این تلویزیون را در منزل خود داشته باشید.

رویای آنکه همه این علاقه ‌مندان بتوانند هیجان بازی را همانند تماشاچیان کنار زمین تجربه کنند، اکنون با سری جدید تلویزیون‌ های QLED 2018 سامسونگ تحقق پیدا کرده است. حالا شما می‌توانید اتاق نشیمن‌ خانه‌تان را به استادیوم تبدیل کرده و مسابقات فوتبال یا هر ورزش دیگری را با همان هیجان کنار زمین تجربه کنید. اندازه ۵۵ ، ۶۵ و۷۵ اینچی این محصولات هم تضمین‌ می کند که تجربه ‌ای رنگی ‌تر و فراگیرتر از همیشه از تماشای مسابقات داشته باشید.

روشنایی این تلویزیون ۱۵۰۰ نیت (Nit) است. همانطور که می دانید واحد سنجش روشنایی در صنعت تلویزیون نیت (Nit) هست که معادل روشنایی ایجاد شده توسط یک شمع روشن می باشد. این یعنی قابلیت نمایش کوچکترین جزئیات تصویر  در روشن ترین و تاریکترین تصاویر که باعث می‌شود تماشای مسابقات ورزشی برای شما لذتبخش ‌تر از همیشه باشد.

با وجود موتور پردازشگر Q این محصولات، تمامی مشکلات معمول در دیگر تلویزیونهای بزرگ مثل نویز یا پریدن تصویر هم در آن رفع شده است. همین قابلیت باعث می‌شود این تلویزیون‌ در مقایسه با دیگر تلویزیون‌های بزرگ، کیفیت تصویر برتری داشته باشند و حرکتهای تند مسابقه در زمان به ثمر رسیدن یک گل هم کاملا روان و واقعی به بیننده نشان داده شود.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید