خودروی  شگفت انگیز شرکت تسلا در راه است

0
1060

کالاسودا_ شرکت تسلا قصد دارد از جدیدترین خودروی شگفت انگیز شرکت خود موسوم به تسلا دوآل موتور رونمایی کند. این خودروی شگفت انگیز، قرار است تبدیل به گل سرسبد محصولات این شرکت شود.

اما این خبر از کجا منتشر شده است؟ از دیروز، ایلان ماسک مدیر شرکت تسلا در چند توئیت مشخصات خودروی تسلا ۳ جدید  که مجهز به دوآل موتور است را مشخص کرده است.

خودرویی که صفر تا صد را  در عرض۳.۵ ثانیه پر می کند. مدیر تسلاموتورز در این خصوص توییت کرد: مدل معمولی تسلا ۳ اس صفر تا صد ۵.۶ ثانیه‌ای دارد اما خودرویی که ماه‌های آینده(تا جولای) راهی بازار می‌شود (Dual Motor Performance) به‌صورت دوآل موتور تعریف‌ شده است.

بر اساس اطلاعات اولیه، قیمت پایه خودروی جدید ۷۸ هزار دلار تعیین شده است.ویژگی اصلی این خودرو سرعت است و شاید بر همین اساس نیز باشد که ایلان ماسک خودروی جدید خود را با بی ام و ام۳ مقایسه کرده و افزود: مدل جدید ۱۵ درصد سریع‌تر از بی ام و است، هرچند محدودیت سرعت در آن به‌اندازه ۱۵۵ مایل بر ساعت (۲۵۰ کیلومتر) تعریف‌شده است و کاربران برای داشتن سیستم اتوپایلوت باید هزینه بیشتری بپردازند.

اگر به گفته های ایلان ماسک تکیه کنیم به این نتیحه می رسیم که احتمالا قیمت این محصول بالاتر از براوردهای اولیه خواهد بود.سیستم اپلیکیشنی تسلا نیز توسعه‌یافته و همه درخواست‌ها برای تعمیر و … از طریق اپلیکیشن و بدون حضور فیزیکی و از راه دور انجام می‌شود.

در آوریل سال۲۰۱۷ گروه خودروسازی تسلا  با سبقت  گرفتن از شرکت جنرال موتورز ارزشمندترین شرکت خودروسازی در بازار بورس سهام در آمریکا (نزدک) شد. به طوریکه ارزش کل سهام تسلا به رکورد ۵۲ میلیارد و ۷۰۰  میلیون دلار رسید.علت این رشد سهام، افزایش محبوبیت خودروهای الکتریکی، بهبود عمر باتری‌های آنها و تقاضا برای خرید این نوع خودروها بوده‌است.

با عضويت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت 9 هر شب به آخرين اخبار حوزه تکنولوژي گوش دهيد