پایان مهلت سرویس های پشتیبانی

0
174

مهلت سرویس های پشتیبانی ارائه دهنده اینترنت بدای ساماندهی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، وضعیت ارائه سرویس پشتیبانی از سوی شرکت های اینترنتی چنگی به دل نمی زند و از این رو وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مهلتی دو هفته ای برای ساماندهی این وضعیت به این شرکت ها داد.

بنابراین گزارش، امروز این مهلت به پایان رسیده و وزیر نیز در توئیتی از پایان این مدت خبر داده است.

محمدجواد آذری جهرمی در توئیترنوشت: مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد و توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: آنها باید بیشتر تلاش کنند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند، چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روال‌ها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می‌کنیم.

گفتنی است، آذری جهرمی چندی پیش به عنوان یک فرد ناشناس با مرکز پشتیبانی مخابرات ۲۰۲۰ تماس گرفته و صوت تماس تلفنی خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

وی که از نحوه خدمت رسانی این شرکت رضایت نداشت، طی یک مهلت دو هفته ای از شرکت های اینچنینی خواست تا به وضعیت خود سامان دهند.

در آن زمان محمدجواد آذری جهرمی در یک پست اینستاگرامی نوشت: “امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطل‌کردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.

دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصاً به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود می‌کنم و می‌دانند آن موقع چه می‌شود! نمونه آن‌را درباره‌ی ستاره‌مربع‌ها و کم‌فروشی دیده‌اند که در زمینه ⁧حق‌الناس⁩ هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.

اگر شما مردم عزیز هم در این خصوص شکایتی دارید لطفاً با تماس با ۱۹۵ آن‌را مطرح فرمائید تا رسیدگی شود”.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها