پای اپلیکیشن های موبایلی به کارخانه بی ام دبلیو باز شد

0
466
پای اپلیکیشن های موبایلی به کارخانه بی ام دبلیو باز شد|کالاسودا

پای اپلیکیشن های موبایلی به کارخانه بی ام دبلیو باز شد|کالاسوداکالاسودا_شرکت خودروسازی بی ام دبلیو تصمیم گرفته با کمک اپلیکیشن های موبایلی نیازهای کاربران خود را تسهیل کند . موضوعی که می تواند برای دیگر فعالان عرص خودروسازی نیز به الگو تبدیل شود .

ایان رابرتسون، عضو هیئت مدیره شرکت خودروسازی بی ام دبلیو اعلام کرده در حال بررسی طرحی است  که از طریق آن نرخ وابستگی به کلیدهای خودرو و یا استفاده از دکمه ها را کاهش داده و به سمت استفاده از تکنولوژی های روز متمایل شود .

این طرح با هدف کاهش وابستگی به دکمه هایی انجام می شود که از دید برخی از کاربران این روزها دیگر چندان جذابیتی ندارند .ام چرا این شرکت تا کنون به فکر استفاده از فناوری های موبایلی برای راه انداختن کار سرنشینان خودرو نیفتاده بود؟

واقعیت این است که شرکت های شناخته شده و مطرحی مثل بی ام دبلیو برای رسیدن به جایگاه کنونی تلاش هایی مداوم انجام داده اند. اما اگر قرار باشد به واسطه استفاده از اپلیکیشن های موبایلی اعتبار این شرکت از دست رود چه ؟ بر همین اساس است که اغلب شرکت های مطرح در حوزه خودروسازی، برای اضافه کردن سامانه های جدید به چرخه فعالیت های خود چندان عجله ای به خرج نمی دهند .

اما از سویی دیگر ، در حال حاضر همه مشتریان دارای یک گوشی هوشمند هستند و در دسترس بودن یک برنامه BMW که مشتریان را قادر می سازد تا وسیله نقلیه خود را باز کنند، کلیدهای قدیمی قدیمی را کم اهمیت می کند.

رابرتسون در مصاحبه ای در نمایشگاه خودروی فرانکفورت گفت: “صادقانه بگویم، ما آگاهیم که مردم تا چه حد به این تکنولوژی نیاز دارند . بسیاری از مشتریان ما دیگر دوست ندارند برای ورود به خودرو یا روشن کردن آن از کلید استفاده کنند. “ما به دنبال آن هستیم که بررسی کنیم این موضوع امکان پذیر است یا خیر اما در برنامه ما افزودن چنین امکانی تعریف شده است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها