تبدیل ساعت هوشمند به تبلت در پتنت جدید IBM

0
735
تبدیل ساعت هوشمند به تبلت در پتنت جدید IBM

پتنت جدید IBM پتنتی به ثبت رسیده از جانب این شرکت است که طی آن یک ساعت هوشمند می تواند با کمک 8 پانل مختلف به یک تبلت تبدیل شود.

آی بی ام یکی از نوآورترین ها در ثبت پتنت جدید

شرکت IBM یکی از بزرگترین شرکت های ثبت اختراع در دنیا بوده و یکی از پیشرفته ترین آزمایشگاه های نوآوری را در جهان دارد. پیش از این نیز پتنت های جذابی مانند یک گوشی تاشو که می تواند نوشیدنی ها را در خود نگهدارد. این شرکت از دهه 50 وارد عصر کامپیوترهای غول پیکر شد و در دهه 60 نیز اولین کامپیوتر کوانتومی تجاری مجهز به هوش مصنوعی را وارد کرده است.

این شرکت مسئول برخی از پیشرفته ترین نوآوری ها در تاریخ است و به نظر می رسد که آنها باز هم به نوآوری های خود ادامه می دهند. اما این اختراع توسط اداره ثبت اختراعات و علامت تجاری ایالات متحده در 11 ژوئن 2019 ثبت و توسط انتشارات تکنولوژی هلند Lets Go Digital منتشر شده است.

مشخصات این ساعت تبلتی چیست؟

در این پتنت، با عنوان اندازه صفحه نمایش متغیر برای یک دستگاه صفحه نمایش الکترونیکی، یک دستگاه مچ بند گونه شبیه به ساعت هوشمند را نشان می دهد که به نظر می رسد مانند یک ساعت است. این صفحه نمایش مستطیل شکل در حالت عمودی هیچ حاشیه ای ندارد.

مشخصات این ساعت تبلتی چیست؟

پانل های مختلف با اندازه های 2 در 3 اینچ

در لایه زیرین این ساعت 7 صفحه نمایش اضافی دیگر نیز وجود دارد. در حالی که letsgo digital در مورد این پتنت می گوید که کارکرد این ثبت اختراع هنوز مشخص نیست و نحوه مونتاژ آن به صورت رمزی باقی مانده است. تنها موردی که متوجه می توان شد این است که کاربران قادر خواهند بود صفحه نمایش این ساعت را ابتدا از یک به دو سپس چهار و هشت پانل گسترش دهند و آن را به یک تبلت تبدیل کنند.

این هشت پانل دارای اندازه های 2 در 3 اینچ هستند و حداکثر اندازه این صفحه نیز در نهایت 12 در 8 خواهد شد که ساعت به تبلت تبدیل می شود. بهرحال باید دید که این پتنت تا چه حد قابلیت اجرایی شدن دارد و آیا IBM به اجرایی شدن آن و هزینه های آن فکر خواهد کرد یا خیر.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها