پتنت گوشی جدید هوآوی با صفحه نمایش پشت بدنه

0
1485

طبق اطلاعاتی که روز گذشته توسط دفتر مالکیت معنوی چین (CNIPA) منتشر شد، هوآوی پتنت جدیدی برای یک تلفن هوشمند ثبت کرده است که یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش پشت بدنه را نشان می‌دهد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از GizChina، این پتنت از لحاظ ظاهری مشابه مدل‌های سری فعلی هواوی میت است. در قسمت جلویی از یک صفحه نمایش تمام صفحه آبشاری با انحنای بالا استفاده شده است. حاشیه‌های بالایی و پایین تقریباً از بین رفته و قسمت پشتی از ماژول دوربین چهارگانه استفاده می‌کند. همچنین یک صفحه نمایش کوچک در کنار ماژول لنز وجود دارد. این صفحه نمایش کوچک می‌تواند زمان و سایر اطلاعات را نمایش دهد.

البه سایر کمپانی‌ها قبلاً این کار را انجام داده‌اند؛ اما طراحی آن‌ها کمی با آنچه هواوی ارائه می‌دهد متفاوت است؛ در نهایت مفهوم این ایده یکسان است. به طور مثال Meizu Pro 7 / Plus که صفحه نمایش ثانویه آن 1.9 اینچ است و از رزولوشن 240 در 536 پیکسل و فناوری AMOLED استفاده می‌کند. این صفحه نمایش در واقع قادر است چند کارکرد مانند زمان، گام شمار، پخش موسیقی و چند اعلان را ارائه دهد.

با این حال، دو مشکل در این صفحه نمایش وجود دارد. اول، هیچ برنامه شخص ثالث وجود ندارد که بتواند در این صفحه اجرا شود. دوم، تنظیمات صفحه نمایش به کاربران اجازه نمی‌دهد آنچه را که نمایش داده می‌شود، سفارشی کنند. بنابراین، کنترل حریم خصوصی پایینی دارد.

بنابراین حتی اگر ثبت اختراع جدید هواوی به محصولی واقعی تبدیل شود، به احتمال زیاد، صفحه ثانویه قادر به نمایش اطلاعات زیادی نخواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها