پردازنده های میان رده شرکت کوالکام در سال 2019 شگفتی ساز خواهند شد؟

0
613
پردازنده های میان رده شرکت کوالکام در سال 2019 شگفتی ساز خواهند شد؟

پردازنده های میان رده شرکت کوالکام در سال 2019 شگفتی ساز خواهند شد؟کالاسودا- پردازنده های میان رده شرکت کوالکام به زودی رونمایی می شوند.این کمپانی صاحب نام که در سا های اخیر پردازنده برترین گوشی های هوشمند را تولید می کند به نظر می رسد در سال جدید قصد دارد فعالیت بیشتری داشته باشد تا از پردازنده های کمپانی هوآوی عقب نماند. حال امروز خبری منتشر شد که به نظر می رسد این کمپانی علاوه بر تغییر در سبک نام گذاری محصولات قصد دارد چیپست های بیشتری را روانه بازار فروش کند.

تغییر نام پردازنده های کوالکام جالب توجه خواهد بود؟

در سال های اخیر عادت داریم پردازنده های میان رده شرکت کوالکام را با سه رقم بشناسیم اما در سال جدید به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد از چهار رقم برای پردازنده های خود استفاده کند. شروع این موضوع از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8150 آغازشد و امروز نیز این کمپانی قدرتمند اعلام کرد که پردازنده های اسنپدراگون 6150 و 7150 به زودی روانه بازار می شوند تا پردازنده های میان رده شرکت کوالکام در سال2019 مورد استفاده برند های مختلف قرار گیرند.

پردازنده اسنپدراگون 6150 ؛ چیپست خوش قیمت در میان پردازنده های میان رده شرکت کوالکام

این پردازنده خوش قیمت که به نوعی برای گوشی های هوشمند ارزان قیمت مورد استفاده قرار می گیرد از معماری 11 نانومتری بهره می برد. ارزان ترین پردازنده در میان پردازنده های میان رده شرکت کوالکام از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد و در بخش دوربین نیز عملکرد قابل توجهی خواهد داشت. پردازنده اسنپدراگون 6150 از دوربین دوگانه با لنز های 12 و 13 مگاپیکسلی بهره می برد و در بخش دوربین سلفی نیز توان استفاده از لنز 13 مگاپیکسلی را برای کاربران فراهم می کند.

پردازنده های میان رده شرکت کوالکام در سال 2019 شگفتی ساز خواهند شد؟

پردازنده اسنپدراگون 7150 ؛ رقیبی برای کایرین 710

این پردازنده را باید قدرتمند ترین چیپست در میان پردازنده های میان رده شرکت کوالکام دانست. این پردازنده قدرتمند می تواند از رزولوشن QHD پلاس بهره ببرد و این چیست نیز توان استفاده از دو لنز را برای دوربین اصلی فراهم می کند. در این گوشی هوشمند نیز شاهد دو لنز 12 و 13 مگاپیکسل برای دوربین اصلی و لنز 20 مگاپیکسلی در بخش دوربین سلفی خواهیم بود. برطبق این موضوع که کوالکام قصد استفاده از قابلیت هوش مصنوعی را در میان گوشی های میان رده خود دارد باید شاهد حضور این پردازنده با قابلیت هوش مصنوعی باشیم.

یک سوال جالب؟؟رقم یک در میان نام پردازنده های این شرکت چه نشانه ایی است؟

کمپانی کوالاکام هنوز دلیل استفاده از اعداد چهار رقمی را به صورت رسمی اعلام نکرده است با این وجود باید شاهد صحبت های بیشتر از مدیران این کمپانی باشیم. نظر شما در این مورد چیست؟آیا کوالکام هدف خاصی از قرار دادن رقم یک در میان شماره گذاری پردازنده خود دارد؟

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها