پردازنده کایرین 980 هوآوی ضعیف تر از پردازنده های برند رقیب خواهد بود؟

0
1403
پردازنده کایرین 980 هوآوی ضعیف تر از پردازنده های برند رقیب خواهد بود؟

پردازنده کایرین 980 هوآوی ضعیف تر از پردازنده های برند رقیب خواهد بود؟کالاسودا- پردازنده کایرین 980 هوآوی از پردازنده جدید آیفون ضعیف تر است. اولین گوشی هوشمند مبتنی بر پردازنده هفت نانومتری متری چندی پیش توسط کمپانی اپل در اختیار کاربران قرار گرفت. این پردازنده قدرتمند با در نظر گرفتن بسیاری از ویژگی های رقبا امتیاز های خوبی را دریافت کرده است، از طرفی دیگر هوآوی اولین برند اندرویدی است که قصد دارد از پردازنده هفت نانومتری خود به زودی استفاده کند، پردازنده ای که طبق ادعای مدیران هوآوی قدرتمندتر از رقیب خود است. حال امروز در گیکبنپ خبری منتشر شده که نشان می دهد آیفون های جدید قدرتمند از از پرچمداران هوآوی هستند.

پردازنده A12 Bionic روی گوشی های آیفون نسل جدید مورد استفاده قرار می گیرد. این برند قدرتمند در سال های اخیر موفق ترین برند در بحث پردازنده و سرعت گوشی های موبایل محسوب می شود و در سال جاری نیز به نظر همین رویه را خواهد داشت. پردازنده کایرین 980 هوآوی به زودی همراه با گوشی های هوشمند میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار می گیرد و در آن زمان می توان آزمایش های کامل تری روی این پردازنده این گوشی های هوشمند انجام دارد.

پردازنده کایرین 980 هوآوی چه امتیازاتی را خواهد داشت؟

پردازنده کایرین 980 هوآوی در آزمایش های گیکبنچ نمرات بسیار خوبی را دریافت کرده است اما باز هم در مقایسه با پردازنده محصولات جدید اپل عملکرد ضعیفتری خواهد داشت. این آزمایش ها نمرات 3390 را در بخش تک هسته ای و 10318 را در بخش چند هسته ای به پردازنده کایرین 980 هوآوی اختصاص داده است. این نمرات عملکرد بهتر پرچمدار هوآوی را در مقایسه با سامسونگ نشان می دهد. با توجه به این آزمایش پردازنده کایرین 980 هوآوی قدرتمند تر از اسنپدارگون 845 و اگزینوس 9810 خواهد بود. اما این برند هنوز هم برترین پردازنده را ندارد.

پردازنده کایرین 980 هوآوی ضعیف تر از پردازنده های برند رقیب خواهد بود؟

پردازنده A12 Bionic ؛ قدرتمند ترین پردازشگر در گوشی های هوشمند

گوشی هوشمند آیفون ایکس اس مکس در همین آزمایش امتیاز 4795 را در بخش تک هسته ای و 11170 را در بخش چند هسته ای به دست آورده است. این نمرات در حال حاضر برترین نتایج آزمایش گیکبنچ است. اما این موضوع تمام ماجرا نخواهد بود و باید تا عرضه پرچمداران این برند با پردازنده کایرین 980 هوآوی صبر کنیم، زیرا مدیران هوآوی ادعا کرده اند که پردازنده کایرین 980 هوآوی 10 الی 30 درصد عملکرد بهتری در مقایسه با پردازنده های اپل دارد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها