پرطرفدار ترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند ؛ میان رده ها اول هستند

1
664

کالاسودا- پرطرفدار ترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند با چه کیفیتی است. روز گذشته خبری منتشر شد که نشان می دهد در بیشتر گوشی های خوشمند سال مجهز به کدام رزولوشن صفحه نمایش است. حال قصد داریم به بررسی صفحه نمایش های محبوب در بنچ مارک آنتوتو بپردازیم:

رتبه اول سهمی در حدود 25 درصد را به خود اختصاص داده است

پرطرفدار ترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند مربوط به رزولوشن فول اچ دی است. این رزولوشن برای گوشی های میان رده بسیار عالی است و به جز سال اخیر که کیفیت صفحه نمایش فول اچ دی پلاس نیز وارد بازار گوشی های هوشمند شد این رزولوشن نیاز بسیاری از کاربران را برطرف می کرد. با این وجود رزولوشن فول اچ دی همچنان پرطرفدار ترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند محسوب می شود.

رتبه دوم در اختیار صفحه نمایش گوشی های جدید بازار موبایل است

در سال اخیر عرضه گوشی های هوشمند با حاشیه بسیار کم بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. هوآوی نقش بسیار زیادی در این موضوع داشت و با عرضه گوشی های میان رده با این صفحه نمایش بخش گسترده ای از بازار را به خود اختصاص داد. این صفحه نمایش برای بازی های موبایلی مناسب است و در حال حاضر 17.19 درصد گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

رتبه سوم در اختیار گوشی های ارزان قیمت موبایل است

در رتبه سوم پرطرفدار ترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند مربوط به رزولوشن اچ دی است. این رزولوشن صفحه در بیشتر گوشی های ارزان قیمت بازار جهانی موبایل قرار دارد و برای کاربرانی که قصد خرید گوشی هوشمند کمتر از 150 دلار را دارنید منطقی به نظر می آید. این صفحه نمایش برای بازی های موبایلی مناسب نیست اما در حال حاضر 10.99 درصد گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است.

در رتبه های دیگر نیز رزولوشن های مربوط به فول اچ دی محسوب می شود  که به دلیل قابلیت ناچ و کمتر شدن حاشیه بالای صفحه نمایش بخش خوبی از بازار جهانی در قسمت پرطرفدار ترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند قرار گرفته است. در این رده بندی کیفیت صفحه نمایش های گران قیمت قرار نگرفته و درصد کمی از سهم بازار را به خود اختصاص می دهد.به عنوان مثال صفحه نمایش 4K و 2K در حال حاضر از برترین صفحه نمایش های گوشی های هوشمند محسوب می شود اما به دلیل قیمت بسیار بالای صفحه نمایش با این رزولوشن قسمت کمتری سهم بازار را به خود اختصاص می دهند.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
علی عباسی
علی عباسی
5 سال پیش

مطالب خوبی دارید