اپل اطلاعات کاربران را سرقت می کند!

0
576

کالاسودا_اپل اطلاعات کاربران را به راحتی آب خوردن به یغما می برد.اطلاعات کاربران مختلف از اهمیت بسزایی برخوردار است و هیچ فردی دوست ندارد اطلاعاتش سرقت شود.

ماجرای سرقت اطلاعات کاربران چیست؟

سرقت اطلاعت کاربران به سهولت از طریطق اپلیکیشن های مختلف انجام می شود. جدیدترین سرقت اطلاعات از طریق یک بدافزار سایبری انجام می شود.

گروهی از کارشناسان حوزه امنیت اعلام کرده اندکه یکی از اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور به جای آن که از اطلاعات کاربران محافظ کند. این اطلاعات را به سرقت می برد.

اما مرحله بعدی این خبر بسیار اسف بار تر است. چرا که اعلام شده این اطلاعات توسط چین رصد می شود و این یعنی مرگ امنیت اطلاعات کاربران.

آیا آیفون دیگر امن نیست؟

شاید با خواندن این خبر نگران باشید که آیفون دیگر امن نیست. چرا که در خبرها می خوانیم؛ این روزها بدافزارها و باج‌افزارهای بسیاری در فضای مجازی و محیط اینترنت پخش‌شده و دستگاه‌های الکترونیکی و کامپیوتر کاربران را آلوده کرده است، درواقع نرم‌افزارهای مختلفی توسط شرکت‌های فعال در حوزه امنیت سایبری و فناوری توسعه داده و منتشر شده اند تا  کاربران بتوانند از کامپیوتر ، موبایل و اطلاعات ذخیره شده خود در آن‌ها به‌خوبی محافظت کرده و درصورت نفوذ بدافزار و موارد مشکوک، آن‌ها را به سرعت شناسایی کرده و به حذف آن‌ها اقدام کنند.

وقتی اطلاعات کاربران بازیچه اپ ها می شود

بهتر است به چند  نکته دقت کنید:

_هر اپلیکیشنی را دانلود نکنید

_اطلاعات خود را وارد هر نوع اپلیکیشنی نکنید

_با دیگران مشورت کنید و سپس اپ دانلود کنید

_از درگاه های مطمئن اپلیکیشن دانلود کنید

_خطرناک ترین بدافزار این روزها را نصب نکنید

_این اپلیکیشن Adware Doctor نام دارد

_به تعداد دانلودها دقت نکنید و به کیفیت اپ متمرکز شوید.

اگر جزو آیفون بازها هستید بهتر است به این موارد  دقت کنید و تصور نکنید چون آیفون دارید از تمام مخاطرات، هک ها، سیستم های خطرناک و ناامنی دور هستید. حاشیه امن شما در دستان خودتان است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید