آیا پرفروش ترین گوشی های تاریخ بازار جهانی را می شناسید؟

0
1695
پرفروش ترین گوشی های تاریخ

بررسی پرفروش ترین گوشی های تاریخ بازار بدون شک بسیار جذاب خواهد بود. در طول تاریخ، گوشی های بسیار زیادی با سیستم عامل های متنوع روانه بازار شدند که برخی از آنها در گروه پرفروش ترین گوشی های تاریخ قرار می گرفتند. نکته جالب توجه در مورد پرفروش ترین گوشی های تاریخ، حضور پررنگ برند نوکیا است؛ برندی که قبل از عرضه گوشی های اندرویدی توسط برندهایی مانند سونی و اچ تی سی، قدرت اول در ساخت گوشی های هوشمند محسوب می شد. در مطلب زیر به بررسی پرفروش ترین گوشی های تاریخ می پردازیم.

  • نوکیا 1100؛ فروش بیش از 250 میلیون دستگاهپرفروش ترین گوشی های تاریخ ، نوکیا 1100 ، فروش بیش از 250 میلیون دستگاه

بررسی پرفروش ترین گوشی های تاریخ با برند نوکیا آغاز می شود. این گوشی موبایل که به ساده ترین گوشی موبایل تاریخ نیز شهرت دارد، هیچ ویژگی خاصی نداشت. این گوشی موبایل با صفحه نمایش سیاه و سفید و حضور چند بازی پرطرفدار به پرفروش ترین گوشی موبایل تاریخ تبدیل شد. این گوشی از یک بدنه مثال زدنی بهره می برد.

  • آیفون 6 و 6 پلاس؛ فروش در حدود 220 میلیون دستگاهپرفروش ترین گوشی های تاریخ ، آیفون 6 و 6 پلاس ؛ فروش در حدود 220 میلیون دستگاه

پرفروش ترین گوشی هوشمند تاریخ کمپانی اپل در رده دوم پرفروش ترین گوشی های تاریخ قرار گرفته است. این گوشی هوشمند از جهاتی مورد توجه کاربران قرار گرفت که اولین موبایل این برند قدرتمند با صفحه نمایش بزرگ تر از 5 اینچ بود. پرچمدار سال 2014 کمپانی اپل در بسیاری از موارد از جمله پیش فروش بسیار شگفت انگیز و باتری بسیار خوب این محصولات شرایط جالبی را برای کاربران ایجاد کرد.

  • نوکیا 3210؛ فروش در حدود 160 میلیون دستگاهپرفروش ترین گوشی های تاریخ ، نوکیا 3210 ؛ فروش در حدود 160 میلیون دستگاه

این گوشی موبایل حدود 20 سال پیش روانه بازار فروش شد. این موبایل قدرتمند از اولین گوشی های موبایل است که از آنتن داخلی استفاده کرد و ویژگی پیشگویی متن اولین گوشی نوکیا با این قابلیت بود. این گوشی موبایل نیز با سه بازی بسیار هیجان انگیز در بازه زمانی خود بسیار مورد استقبال جوانان قرار گرفت.

  • نوکیا 1200؛ فروش 150 میلیونی این موبایل سادهپرفروش ترین گوشی های تاریخ ، نوکیا 1200 ؛ فروش 150 میلیونی این موبایل ساده

فروش 150 میلیونی یک موبایل ساده که هیچ کدام از قابلیت گوشی های امروزی را نداشت، بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد. این موبایل ساده قابلیت خاصی به جز عمر باتری فوق العاده مناسب نداشته و تنها امکان ذخیره 60 پیام را در بخش پیام ها داشت. این گوشی هوشمند یکی از ساده ترین طراحی ها را در میان گوشی های تاریخ داشت.

  • نوکیا 2600؛ فروش در حدود 135 میلیون دستگاهپرفروش ترین گوشی های تاریخ ، نوکیا 2600 ؛ فروش در حدود 135 میلیون دستگاه

این گوشی موبایل در سال 2004 با صفحه نمایش رنگی وارد بازار فروش شد. این موبایل بسیار زیبا در رنگ های خاکستری، سفید و آبی تیره وارد بازار فروش شد. قیمت مناسب این محصول در مقایسه با گوشی های هم دوره خود، یکی از عوامل موفقیت این موبایل خاطره انگیز بوده است.
بررسی پرفروش ترین گوشی های تاریخ بازار جهانی از این جهت جالب توجه است که هیچ گوشی موبایل اندرویدی در این میان قرار ندارد. گوشی RAZR V3 موتورولا، نوکیا 3310 و نوکیا 1208 نیز در رده های بعدی این جدول قرار دارند و در رتبه نهم یک موبایل اندرویدی رویت می شود. سامسونگ گلکسی اس 4  با فروش 80میلیونی پرفروش ترین گوشی هوشمند اندرویدی تاریخ محسوب می شود و در رده دهم، موبایل نوکیا 6010 قرار دارد که در سال 2004 در کنار دیگر گوشی های پرفروش این برند قرار گرفت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها