گروهی در یک پیام رسان با یک میلیارد عضو؛ وایبر رکوردشکنی کرد؟

0
439
رکورد شکنی وایبر

به تازگی خبری جالب در مورد پیام رسان قدیمی و جذاب وایبر به گوش می رسد که نشان می دهد این برنامه اعلام کرده گروهی با ظرفیت یک میلیارد عضو دارد. ادعایی که می تواند زمینه ساز رکوردشکنی این برنامه پیام رسان شود.

رکورد شکنی وایبر

وایبر یکی از برنامه هایی است که برای ما ایرانی ها خاطرات جذابی را در ذهنمان زنده می کند. این برنامه به تازگی ادعا کرده که گروهی در این پیام رسان وجود دارد که توانسته یک میلیارد کاربر را به سوی خود جذب کند. زمانی که وایبر بخش جوامع را معرفی کرد ، این برنامه توانست به اولین پیام رسانی تبدیل شود که قابلیت مدیریت یک میلیارد کاربر را داشته باشد.

کسب درآمد از گروه های وایبر

ما هنوز در جریان نیستیم که یک گروه یک میلیارد چگونه می توانند در این گروه مکالمه ای داشته باشند اما به هر حال این یک ویژگی است که برنامه وایبر به سیستم های خود اضافه کرده است. وایبر همچنین اعلام کرده که قصد دارد افزونه ای برای کسب درآمد هم به پیام رسان خود اضافه کند تا صاحب گروه هایی که کاربر زیادی دارند بتوانند علاوه بر بزرگتر کردن گروه خود ، درآمدزایی هم داشته باشند.

راه اندازی جوامع مختلف در وایبر

هر کاربری در وایبر می تواند گروهی با موضوعاتی مانند کلوب هواداری ، گیم ، سفر و تفریح یا حتی ورزشی با ظرفیت یک میلیارد بسازد. این بخش جوامع که به تازگی به وایبر اضافه شده ویژگی های بهتری نسبت به گروه ها دارند. از این موارد می توانیم به:

1- عضوهای نامحدود

کاربران این جامعه می توانند یک گروه با میزان یک میلیارد کاربر بسازند.راه اندازی جوامع مختلف در وایبر

2-با یک کلیک عضو شدن

کلیک روی یک لینک می تواند باعث عضو شدن در گروه شود.

3-مشاهده تمام چت ها

زمانی که کاربر به گروهی عضو شود ، می تواند تمام پیام ها را مشاهده کند.

4-پین کردن پیام ها در این فضا

ادمین می تواند پیام های موردنظر خود را در گروه پین کند.

رونمایی از افزونه جدید در آخرین نسخه وایبر

هم اکنون گروه های مختلفی در این پیام رسان وجود دارد که به تولید محتوای دیجیتال در زمینه های علمی ، فناوری و… مشغول هستند. گفته شده که افزونه های جدید در آخرین نسخه این پیام رسان موجود است.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها