لیست پرفروش ترین بازی های رایانه ایی منتشر شد

0
481

 پرفروش ترین بازی های رایانه ایی بریتانیا اخبار جالبی را به همراه دارد. امروز گزارشاتی منتشر شده است که نشان می دهد این منطقه همچنان بر روی بازی های مورد علاقه خود تاکید دارد. این خبر نشان می دهد که فروش بازی های رایانه ایی ۸ ژولای ۲۰۱۸ تا ۱۴ ژولای امسال را نشان می دهد. این خبر برای چندمین بار متوالی نشان می دهد در این منطقه بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برترین بازی از دید کاربران بازی های رایانه ایی است.

این خبر از سوی وب سایت Chart Dark مورد بررسی قرار گرفته است و رتبه بندی بازی ها به شرح زیر است.

Lego The Incredibles

Octopath Traveler

Captain Toad: Treasure Tracker

God of War

FIFA 18

Jurassic World Evolution

Mario Tennis Aces

Far Cry 5

Mario Kart 8 Deluxe

با توجه به رتبه بندی موجود به نظر می رسد در هفته های آینده نیز بازی رایانه ایی کمپانی اکتیویژن که برای کنسول های بازی ایکس باکس وان، پلی استیشن چهار و مایکروسافت ویندوز عرضه شده است. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy بدون شک به دلیل خاطره انگیز بودن همچنان طرفداران خاص خود را دارد و به نظر می رسد به زودی فروشش کاهش پیدا نکند. در رتبه دوم اما Lego The Incredibles قرار دارد این بازی کودکانه که توسط کمپانی مشهور برادران وارنر عرضه شده است و به دلیل سبک کودکانه همواره مورد علاقه کاربران قرار گرفته است فروش بسیار خوبی را کسب کرده است. این بازی نیز علاوه بر کنسول های بازی شرکت سونی و مایکروسافت برای نینتندو نیز عرضه شد. البته این بازی بسیار زیبا طرفداران زیادی دارد اما شاید بتوان حضور آن در رتبه دوم را به دلیل جدید بودن این بازی رایانه ایی دانست. در رتبه سوم نیز بازی Octopath Traveler قرار دارد. حضور این بازی نقش آفرینی به این دلیل اهمیت دارد که این بازی به صورت انحصاری تنها برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شده است و این بار خبری از کنسول های محبوب بازی های رایانه ایی نیست حضور این بازی در رتبه سوم نشان می دهد که کاربران و علاقه مندان بازی های رایانه ایی اگر به بازی جالب و جذابی برخرود کنند حتی ممکن است کنسول بازی خود را نیز کنار گذاشته و به دستگاه دیگری مراجعه کنند.

شاید نکته جالب توجه در این جدول حضور بازی هایی مانند FIFA18،GOD OF WAR و فارکرای پنج باشد که در رتبه هایی وسط و پایینی قرار دارد اما جالب است بدانیم که حضور این بازی ها در رتبه پایانی و انتهایی هرکدام دلیل خاص خود را دارد. بازی GOD OF WAR مدت های زیادی علاقه مندان خود را در انتظار قرار داد و به همین دلیل در روز های ابتدایی عرضه بازی خود با فروش بسیار بالایی رو به رو شد. همین فروش بسیار خوب به مرور و به دلیل تقاضای بازار کاهش پیدا کرد و می توان این موضوع را اینطور حس کرد که افرادی که علاقه به خرید این بازی فوق العاد داشتند آن را خریداری کرده اند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها