پروژه هنری انلاین لایک های مجازی را به دنیای واقعی آورد

0
585

کالاسودا_یک زوج هنرمند تصمیم گرفته اند توصیه های دنیای مجازی را به د نیای واقعی هدیه دهند. این توصیه ها رد غالب یک بیلبورد ساده و دست ساز طراحی شده اما توجه اغلب مخاطبان بریتانیایی را به خود جلب کرده است.

بسیاری از ما عادت داریم به توصیه های آنلاین عمل کنیم . توصیه هایی که به ما می گویند به کدام رستوران برویم ، از کدام فروشگاه خرید کنیم و یا برای تعطیلات اخر هفته چه برنامه ریزی داشته باشیم. اما وقتی در دنیای واقعی باشیطد و اینترنت هم در دسترستان نباشد تکلیف چه خواهد بود ؟

ساده ترین روش ما برای شناسایی مکان های ارزشمند در هر نقطه از جهان پرسش از مردم محلی است.یک زوج هنرمند با اقدامی جالب مسیر پرسش ها را کوتاه کرده و نقبی زده اند بین دنیای واقعی و دنیای دیجیتال .

اما روش کار این زوج دقیقا به چه شکل است ؟ همه ما بر اساس تاریخچع جستجوهای خود به تعدادی جستجوی مفید دسترسی داریم . برای مثال تاریخچه خرید شما در Amazon.com  نشان می دهد اهل خرید از کدام برندهای شناخته شده هستید. افزون بر این ها برخی از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک نیز بخشی تحت عنوان  توصیه های “مفید” برای سایر محصولات مشابه، بازی ها یا حتی محتوا  دارند. موضوعاتی که شما را به سمتی که ممکن است شما را دوست داشته باشید راهنمایی می کنند.

به گفته دو هنرمند خلاق این الگوریتم جدید، الگوریتم هایی که این توصیه ها را به اینترنت هدایت می کنند،تحت یک پروژه جدید به نام نشانه های بار،Signs of the Times  طراحی شده اند . این پروژه ها با هدف تاثیر گذاری برا افراد حاضر در مکان های عمومی و دور شدن آنان از وابستگی به دنیای مجازی طراحی شده است.

 این دو هنرمند ساکن لندن که  اسکات کلی و بن پلیکن هورن نام دارند ،  یک مجموعه بزرگ  از آگهی های  پلاکاردی را در نقاط زیبا در سراسر نیوزیلند نصب کرده اند . این پلاکاردها شامل مکان های دیدنی مشابه ما محل بازدید است که نه تنها نام بلکه تصویر این مکان ها را نیز در خود جای داده است. زیر این عکس ها نیز نوشته شده ؛ممکن است آنها نیز دوست داشته باشید “

کلی و پولکینگ هورن در این خصوص می گویند؛ ما به عنوان کاربران اینترنت درک می کردیم که تا حد زیادی برای تعیین مسیر حرکت خود به فضای مجازی وابستگی داریم . بنابراین تلاش کردیم با نشانه گذاری مکان های جذاب به مردم عادی کمک کنیم تا سریعتر مسیر گردشگری خود را مشخص کنند.

جالب است که با وجود آن که این زوج تبلیغات چندانی برای پروژه خود انجام نداده اند، اما به سرعت معروف شده اند و حتی شمار زیادی از گردشگران با کمک توصیه های پلاکاردی انان مکان های دیدنی را شناسایی می کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها