پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید؛ اندروید 9 همچنان غایب است

0
457
پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید؛ اندروید 9 همچنان غایب است

پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید؛ اندروید 9 همچنان غایب استکالاسودا- پس از گذشت نزدیک به سه ماه سیستم عامل اندروید 9 هنوز در میان پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید قرار ندارد. این موضوع به خوبی نشان می دهد که تولید کنندگان گوشی های هوشمند علاقه ایی به عرضه سریع به روز رسانی سیستم عامل اندروید ندارند. در حال حاضر تنها برخی از گوشی های هوشمند پیکسل همراه با چند گوشی هوشمند این به روز رسانی را دریافت کرده اند.

اندروید نوقا پرکاربردترین سیستم عامل اندروید

روز گذشته جدولی منتشر شد که نشان می دهد در ماه اکتبر اندروید نوقا پرکاربردترین سیستم عامل اندروید روی گوشی های هوشمند بوده است؛ بر اساس این جدول این سیستم عامل در مجموع سهم 28.1 درصدی از گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده، این اتفاق در حالی رقم خورده که در ماه گذشته این رقم در حدود 29 درصد بود. با توجه به این موضوع می توان مشاهده کرده که کمتر از یک درصد از گوشی های هوشمندی که اندروید نوقا را داشته اند به روز رسانی نسخه هشت سیستم عامل اندروید را دریافت کرده اند.

پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید؛ اندروید 9 همچنان غایب است

اندروید اوریو یا همان اندروید هشت بیشترین پیشرفت را داشته است. این سیستم عامل در حال حاضر 21.5 درصد را به خود اختصاص داده و افزایش خوبی در مقایسه با ماه گذشته داشته است.

رتبه سوم پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید مربوط به اندروید 6 است. این سیستم عامل در میان پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید رده سوم را به خود اختصاص داده است. در جدول پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید اندروید لالی لاپ 17.9 درصد را به خود اختصاص داده و پس از آن نوبت به اندروید کین کت می رسد.

پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید؛ اندروید 9 همچنان غایب است

همانطور که بیان شد در میان پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید نسخه نهم این سیستم عامل وجود ندارد، اما با توجه به عرضه گوشی های پرچمدار با اندروید 9 و دریافت به روز رسانی این نسخه توسط پرچمداران سال جاری بدون شک این سیستم عامل به زودی در کنار پرکاربرد ترین سیستم عامل های اندروید قرار می گیرد. در این میان یک تفاوت میان سیستم عامل اندروید و IOS قرار دارد که به نظر می رسد کمی آزار دهنده باشد و آن هم عرضه دیر هنگام به روز رسانی ها برای گوشیهای هوشمند است. در حال حاضر نوکیا ، سامسونگ و هوآوی به روز رسانی های بیشتری را در مقایسه با برند های دیگر برای کاربران ارسال می کنند اما بیشتر برند های چینی در این بخش کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها