پس دادن مکرر کالا در آمازون = ممنوعیت از خرید

0
1346

کالاسودا – شرکت آمازون قوانینی وضع کرده است که طی آن افرادی که به طور مکرر اقدام به پس فرستادن کالای مرجوعی میکنند، از ارائه خدمات این شرکت در آینده محروم شوند.

قوانین انعطاف پذیرانه ی آمازون در خصوص کالاهای مرجوعی به آن اندازه که فکر میکنید عاری از ریسک نیست.

شرکت قوانینی برای خریداران وضع کرده است که طی آن آنها نمیتوانند بارها کالاها را بارها پس بفرستند. بر طبق گزارش وال استریت ژورنال، برخی از کاربران بیان کرده اند که اکانت کاربری آنها در آمازون مسدود شده است و این به دلیل پس فرستادن زیاد کالاهایی بوده که آنها خریداری کرده اند.

آمازون قوانین بازگشت کالای خریداری شده برای بسیاری از اقلامش دارد که سبب میشود بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی که با آنها سر و کار دارند خیالشان از بابت پس فرستادن کالای معیوب راحت باشد. اما برخی از این سیاستها برای آمازون گران تمام شده است چرا که روزانه خریداران زیادی اقدام به پس فرستادن کالاهای خریداری شده شان میکنند.

قوانین کالای مرجوعی آمازون به مشتریان نگفته است که در صورت پس فرستادن مکرر کالاها اکانتشان بسته میشو، اما شرایطی برای خود وضع کرده است که حق فصل کردن ارتباط با اکانت را نداشته باشند.

کاربران زیادی به سبب اخراج شدن از آمازون در توئیتر و فیسبوک خود، از این اقدام آمازون شکایت کردند. یکی از کاربران بیان کرده بود که پس از ۳۷ بار پس فرستادن خرید از ۳۴۳ بار خرید، ایمیلی از جانب امازون دریافت کرده است که حساب کاربری اش در این سایت بدون توضیح بسته شده است.

سخنگوی آمازون در این باره گفته است: اتخاذ این تصمیم آسان نبود اما ما ۳۰۰ میلیون مشتری در سراسر جهان داریم و باید قانونی مشخص در خصوص کالاهای مرجوعی اعمال میکردیم. ما این کار را در جهت بهبود تجربه مشتریانمان انجام دادیم.

                                                     با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها