چگونه بعد از یک روز کامل پشت میز نشینی، سالم بمانیم؟

0
712

نشستن پشت یک میز در طول روز می‌تواند برای سلامتی شما مضر باشد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از lifesavvy، اما نگران نباشید برای دستیابی به یک سبک زندگی سالم دیگر نیازی به ترک شغل روزانه ندارید. در اینجا چند راه حل آسان برای سالم ماندن پس از یک روز کامل پشت میز نشینی را ارائه کرده ایم.

سالم بخورید

خوردن غذاهای سالم را در اولویت خود قرار دهید. یک صبحانه مغذی بخورید: این به بدن شما سوخت کافی می دهد تا روز خود را شروع کنید. ناهارتان را از شب قبل آماده کنید و در برابر فست فود خوری مقاومت کنید. اگر متعهد شوید که غذای خود را از خانه بیاورید ، در مسیر صحیح بیشتر سالم ماندن خواهید بود.

وعده های غذایی کمتری بخورید: داشتن چندین استراحت میان وعده در طول روز به ثابت نگه داشتن قند خون کمک می کند. داشتن یک کاسه آجیل و غلات روی میز شما به مهار هرگونه حمله شدید گرسنگی کمک خواهد کرد.

آب زیاد بنوشید

آبرسانی به بدن تنها مختص ورزشکاران نیست، شما هم برای اینکه بتوانید قدرت ذهن خود را بالا نگهدارید، می توانید آب بنوشید تا گرفتگی عضلات، خواب آلودگی و سردرد و … را رفع کنید. با خود به سرکار بطری آب بیاورید و مرتبا آن را پر کنید.

لحظاتی استراحت کنید

لازم است که تایمری روی لپ تاپ یا گوشی خود فعال کنید که هر یک ساعت یک بار به شما هشدار دهد که زمان استراحت است. می توانید بلند شده و اندکی راه بروید. از پنجره بیرون را نگاه کنید و یا کش و قوس به خود دهید. چند پله را بالا و پایین بروید و حدالمقدور از پشت میز دور شوید.

به اندازه کافی بخوابید

اغب ما هنگامی که کار مهمی داریم از خواب خود می‌زنیم.، در صورتی که داشتن خواب کافی یکی از موارد مهم زندگی سالم است. خواب تمرکز بیشتری در طول روز به شما می‌دهد و بزرگسالات بین 7-9 ساعت خواب نیاز دارند.

ورزش کنید

ورزش روزانه خصوصا برای پشت میز نشین ها می تواند عالی باشد. لازم نیست هر روز به ورزشگاه بروید تا بتوانید کمی از آمادگی جسمانی خود را بدست آورید (اگرچه باید هفته ای آن را چند بار برنامه ریزی کنید). اما می توانید از پیاده روی ها سبک شروع کنید. پشت میز ورزش‌های کششی انجام دهید. به جای آسانسور از پله استفاده کنید. ناهار را در خارج از دفتر در هوای آزاد بخورید.

یک ساعت هوشمند بخرید

ساعت های هوشمند می توانند فعالیت های سلامت شما مانند الگوهای ضربان قلب، میزان حرکت روزانه و کیفیت خواب شما را بسنجند. بنابراین این یک روش عالی برای دستیابی به اهداف فعالیت روزانه شماست.

گاهی ایستاده کار کنید

بد نیست، گاهی از پشت میز بلند شده و ایستاده کار کنید. همچنین می توانید از تردمیلهایی که در بعضی محل های کار وجود دارد استفاده کنید. کمی هوا بخورید و قدم بزنید. هوای تازه موجب ایجاد خلاقیت می شود.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها