پلی استیشن چهار به زودی در مقابل رقبا قدرت نمایی می کند

0
1124

کالاسودا- پلی استیشن چهار به رکورد فروش فوق العاده ایی دست یافت. این کمپانی مشهور ژاپنی از ابتدا تاکنون توانسته است بیش از پانصد و بیست و پنج میلیون کنسول به فروش برساند و برای ماندگار شدن این موضوع در تاریخ کنسول های بازی قصد دارد مراسم ویژه ایی را رقم بزند و برگی از تاریخ را به خود اختصاص دهد. سونی به همین دلیل نسخه ی خاصی از کنسول پلی استیشن پرو را طراحی کرده است و قصد دارد به شکل محدود در سراسر جهان به فروش برساند.

این کنسول خاص ظاهر بسیار جالبی دارد و شامل پوسته‌ای نیمه شفاف به رنگ آبی تیره، یک هارد درایو ۲ ترابایت، یک دوربین پلی‌استیشن، استند عمودی و یک هدست مونو است. نام این نسخه PS4 Pro 500 Million Limited Edition است. سونی برای این کنسول تعداد محدودی را در نظر گرفته است اما به دلیل احترام به کاربران قصد دارد آن را به تعداد محدود روانه بازار فروش کند. کنسول یاد شده PS4 Pro 500 Million Limited Edition نام دارد و به افتخار پانصد میلیونی شدن این کنسول روانه بازار فروش خواهد شد.

قیمت این کنسول بسیار ارزشمند پانصد دلار خواهد بود و در تاریخ ۲۴ آگوست روانه بازار فروش خواهد شد. البته این مراسم برای افرادی که قصد خرید این کنسول بازی را ندارند نیز برنامه های ویژه ایی دارند و می توانند در این مراسم شرکت کنند و خرید هایی را انجام دهند. کاربران می توانند برخی لوازم جانبی مانند یک کنترلر با طرح کنسول ویژه با قیمت شصت و پنج دلار و همچنین یک هدست بی‌سیم با قیمت صد دلار  قابل تهیه هستند.

پلی اسیتشن چهار یا همان پی اس چهار کنسول نسل هشتمی و انحصاری برای کمپانی مشهور ژاپنی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت است. این کنسول نشل هشتمی پرطرفدار نخستین بار در ۲۰ فوریه ۲۰۱۳ در یک کنفرانس اختصاصی از سوی کمپانی سونی که در شهر نیویورک برگزار شده بود به صورت رسمی رونمایی شد. البته در این مراسم لوازم جانبی پلی استیشن چهار در اختیار کاربران قرار گرفت و سونی اعلام کرد که خود کنسول در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۲۰۱۳ در آمریکایی شمالی و در ۲۹ نوامبر ۲۰۱۳ در اروپا و استرالیا عرضه شده است. در این سال ها کنسول بازی پلی استیشن چهار به رقابت با ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ پرداخته است و البته فروش بسیار خوبی و غیر قابل پیش بینی را برای این کنسول بسیار خوبی رقم زد.

بدون شک کنسول بازی پلی استیشن چهار در سال های اخیر و در کنار کنسول بازی پلی استیشن دو بخش گسترده ایی را در تاریخ کنسول های این شرکت رقم زد. در کشور ما نیز کنسول بازی پلی استیشن چهار بسیار بیشتر از رقبای خود طرفدار دارد و باید دید آیا این نسخه سفارشی در بازار ایران با چه استقبالی رو به رو خواهد شد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها