پوتین خواستار نظارت بر فعالیت وبسایتها شد

0
305

پوتین خواستار نظارت بر فعالیت وبسایتها شد|کالاسوداکالاسودا – پوتین خواستار نظارت بر فعالیت های وبسایت برخی شرکتها خصوصا در طول بازه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور شد.

به گزارش رویترز از مسکو، ولادیمر پوتین روز دوشنبه اعلام کرد که مقامات روسی باید بر فعالیت “برخی شرکتها” در رسانه های اجتماعی در طول انتخابات ریاست جمهوری بعدی نظارت کنند و میزان مشارکت آنها را در سیاست داخلی ارزیابی کنند.

او در این بیانیه از شرکت خاصی نام نبرده یا حتی نگفته که نگران فعالیتهای کدام شرکت داخلی یا خارجی است، اما روسیه توسط آمریکا و دولتهای غربی به دخالت در نتیجه انتخاباتهایش محکوم است. پوتین طی یک جلسه که با مقامات مجلس روسیه در مورد قانون عوامل خارجی داشت، اظهار کرد: ما نیاز به بررسی دقیقتر در مورد فعالیت شرکتها در اینترنت و شبکه های اجتماعی داریم و باید بدانیم که آنها تا چه میزان در زندگی سیاسی ما درگیر هستند.

ماه گذشته بود که پوتین قانونی را امضا کرد که توسط آن به مقامات اجازه داده میشد که خروجی رسانه های خارجی را به عنوان عوامل خارجی در واکنش به آنچه مسکو در مقابل فشارهای نامقبول امریکا بر رسانه های روسی تعیین کنند.

پوتین گفت: چگونگی فعالیت برخی شرکتها در طول دوره انتخابات ریاست جمهوری باید به دقت بررسی و تحلیل شود. اما محدودیتی برای این فضا برای ازادی در اینترنت اعمال نکرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها