پورشه هوشمند تا سال ۲۰۲۰ در خیابانهای هند

0
1544

کالاسودا – خودروساز لوکس پورشه که تحت هدایت کمپانی فولکس واگن است، اعلام کرده که تا سال ۲۰۲۰، خودروی الکتریکی پورشه را روانه خیابانهای هند خواهد کرد.

پورشه، از  سال ۲۰۱۲ عملیات خود را در هند آغاز کرده و تا به حال نیز تعداد زیادی از نمونه خودروهای خود را وارد این کشور کرده و به فروش رسانده است .
خودروی لوکس پورشه دارای سهم بازار بین ۱.۲ تا ۱.۵ درصد است. پورشه پیش از این نیز برترین پرچمداران خود شامل پورشه کاین ، ماکان و پانامرا را در این کشور همزمان با برترین کشورهای جهان رونمایی کرده است .
مدیر بخش هند پورشه در این باره میگوید: تمام تلاش ما این است که تا اوایل سال ۲۰۲۰، بتوانیم خودروهای تمام برقی را در هند راه اندازی کنیم. این بخشی از چشم انداز سوختهای سبز شرکت است. همچنین انتظار میرود که میزان استفاده از این گوشی ها با رشد فزاینده ای روبرو باشد. در سال ۲۰۱۶؛ این شرکت ۴۰۱ دستگاه خودروی برقی به هند فروخت که این میزان در سال ۲۰۱۷، به ۴۳۴ دستگاه افزایش یافت.
در حال حاضر پورشه دارای ۸ نمایندگی معتبر و فعال در مراکز تجاری مهم هند است . شاید این حجم از سود و فروش پاسخ مناسبی برای این پرسش باشد که چرا که این شرکت دارای واحدهای تولیدی یا مونتاژ خارج از کشور مبداء خود ( آلمان)  است.