پورشه کاین کوپه توربو ؛ کراس اوری جذاب در دو مدل

0
1100

پورشه کاین کوپه توربو به تازگی رونمایی شده است. این خودروی بسیار زیبا بدون شک رقیبی جدی برای GLE کوپه مرسدس بنز و ایکس 6 بی ام و خواهد بود. این خودروی کراس اور طراحی بسیار جالبی دارد و در دو مدل با موتور های 8 و 6 سیلندر روانه بازار فروش می شود. نمونه استاندارد محصول دارای قیمت پایه 73,500 دلار بوده و نمونه توربو آن با قیمت پایه 130,500 دلار به فروش می رسد.
همانطور که بیان شد پورشه کاین کوپه توربو یک کراس اور محسوب می شود. این خودروید اسپورت دارای شیب بسیار زیادی روی سقف است و در همان نگاه های اول کاربران را به خود جذب می کند. سقف این خودرو شباهت بسیاری با پورشه پانامرا دارد و در مقایسه با نسخه عادی این محصول ارتفاع کمتری دارد. سقف منحصر به فرد این خودرو شیشه ای بسیار بزرک با مساخت 2.16 متر مربع است.
پورشه کاین کوپه توربو دارای دو نسخه متفاوت با موتور های 8 و 6 سیلندر است. موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری است و همراه با توربوشارژر قادر به تولید 335 اسب بخار قدرت و 450 نیوتون متر گشتاور است، شتاب این خودرو برابر با 6.0 ثانیه است.
در نسخه قدرتمند تر شاهد یک موتور با حجم 4.0 لیتر و توربوشارژر دو بخشی هستیم. این موتور قدرتی برابر با 541 اسب بخار و گشتاوری برابر با 770 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد. حداکثر سرعت این محصول برابر با 286 کیلومتر بر ساعت است.
بر اساس اخبار منتشر شده این خودروی بسیار زیبا اواخر نیمه اول سال میلادی روانه بازار فروش می شود و بدون شک یک خودروی هیجان انگیز برای طرفداران خودرو به شمار می رود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها