دوربین S9، پکیج کاملی از یک دوربین تمام عیار

0
1286

کالاسودا – امروزه دوربین ها علاوه بر گرفتن عکس، برای متصل کردن و ارتباط برقرار کردن و ثبت تصاویری با بهترین کیفیت استفاده می‌شوند.

گوشیهای ۱۲ مگاپیکسلی S9 و S9+ با در نظر گرفتن این کاربران طراحی شده ‌اند و به همین دلیل مجهز به سنسور Dual Pixel فوق سریع در کنار بخشی اختصاصی در پردازشگر و حافظه هستند تا امکان گرفتن عکس‌هایی با کیفیت عالی برای کاربر فراهم شود. از جمله قابلیت‌های دوربین این دو گوشی می‌توان به این موارد اشاره کرد.

فیلمبرداری فوق آهسته (Super Slow-mo): با گرفتن ویدیوهای فوق آهسته ۹۶۰ فریم در ثانیه می‌توانید هر لحظه از روزتان را به تصویری ماندگار تبدیل کنید. گوشیهای گلکسی S9 و S9+ مجهز به قابلیت تشخیص حرکت (Motion Detection)سوژه و ضبط خودکار هستند.

دوربینی برای محیطهای کم نور: عکسبرداری خوب نیازمند نورپردازی مناسب است. دیافراگم دوگانه سامسونگ (F1.5/F2.4) همانند مردمک چشم انسان باز و بسته می‌شود و به این ترتیب بصورت خودکار در محیط‌ های تاریک یا دارای نور کم، میزان نور ورودی به دوربین را کنترل کرده و در نتیجه عکس‌هایی واضح و شفاف می‌گیرد.
ایموجی واقعیت افزوده (AR) : سامسونگ به کاربران خود امکان داده ایموجی‌ هایی را خلق کنند که از نظر ظاهر و صدا کاملا شبیه خودشان باشند. ایموجی‌ های AR از یک الگوریتم یادگیری ماشینی بر پایه داده‌ها استفاده کرده و بعد از تحلیل تصویر کاربر، یک مدل سه بعدی ایجاد می‌کند که حرکات چهره او را تقلید میکنند. میتوانید آنها را با فرمت گیف یا ویدئو به دوستانتان ارسال کنید.


Bixby: دستیار هوشمند سامسونگ اکنون با دوربین این گوشی هم ترکیب شده و از واقعیت افزوده و فناوری یادگیری عمیق (Deep Learning) برای ارائه اطلاعات هوشمند درباره محیط پیرامون کاربر استفاده می‌کند. وقتی دوربین را روی صحنه‌ای قرار می‌دهید، Bixby از تشخیص و شناسایی آنی اشیا استفاده کرده و اطلاعات مربوط به آنها را مستقیما روی تصویر نشان می‌دهد.