پیامرسان داخلی اینترنت همراه می فروشد

0
237
پیامرسان داخلی اینترنت همراه می فروشد

یکی از پیام رسان های داخلی امکان خرید اینترنت همراه را برای کاربران خود فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، پیام رسان های داخلی که در تلاش هستند کاربران بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی خارجی جذب کنند روزانه خدمات جدیدتر و کاربردی تری از خود ارایه می دهند.

پس از ارایه خدماتی چون بانکداری الکترونیک و پرداخت عوارض خودرو از سوی یکی از پیام رسان های داخلی حالا امکان جدیدی برای کاربران آن پیام رسان ایجاد شده است.

بنابراین گزارش، خرید بسته‌های اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل در اپلیکیشن «بله» میسر شد.

کاربران بله به راحتی می توانند از طریق بازوی (بات) «خرید بسته اینترنت» بسته اینترنت همراه دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنند. بله در حال حاضر بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار کاربر دارد و علاوه بر بانک ملی ایران، ۱۹ بانک دیگر به عنوان مبدا انتقال وجه به آن متصل هستند. خرید شارژ، پرداخت قبوض، دریافت موجودی کارت و صورت حساب از دیگر خدمات بانکی است که در این اپلیکیشن ارایه می شود.

اپلیکیشن بله در اسفندماه ۱۳۹۴ در یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافت و هم اکنون به عنوان یکی از پیشتازان صنعت فین تک کشور در حال ارایه خدمات مالی و اجتماعی به کاربران خود است.

گفتنی است، این اپلیکیشن با پیام رسان های دیگری چون آی گپ و سروش در حال رقابت است. هنوز میزان گرایش کاربران ایرانی به پیام رسان های داخلی به صورت مشخص منتشر نشده و هیچ سازمانی در این باره آماری ارایه نداده است اما به نظر می رسد این پیام رسان ها راه طولانی برای رقابت موفق با پیام رسان هایی چون تلگرام و واتس اپ در ایران داشته باشند. اینستاگرام نیز کمی با این پیام رسان ها رقابت دارد زیرا امکان ارتباط با فالوئرها از طریق صدا، متن و تصویر را فراهم کرده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
مهی
مهی
4 سال پیش

تا الان که آیگپ باحالترو باکلاس‌تره ، امنیتشم بیشتره ، . . بقیه ک انگار داخل روستا میری یا وارد یه مجموعه کودکانه شدی . .

بهار سیار
بهار سیار
4 سال پیش
Reply to  مهی

شما آی گپ استفاده می کنید؟