پیامهای محرمانه به توئیتر می آیند

0
323

کالاسودا – توئیتر در نظر دارد که پیام های مستقیم محرمانه و رمزگذاری شده را به بخش دایرکت خود بیاورد.

با گسترش پیامرسانهای امن، توئیتر نیز برنامه خود را برای پیوستن به این برنامه تنظیم کرده است. به نظر میرسد این شرکت در حال تست ارسال پیام رمزگذاری شده میان کاربران در ورژن اندروید این اپلیکیشن است. این موضوع توسط دانشجوی علوم کامپیوتر به نام جان منچون وانگ در توئیتر عنوان شده است.

این ویژگی که مکالمه رمزی نامیده میشود، ظاهرا در قسمت اطلاعات مکالمه ای برنامه اضافه خواهد شد، هنگامی که در صدد ارسال پیام مستقیم هستید. همچنین کاربران میتوانند قفلهای رمزگذاری شده خودشان و فرد پذیرنده را نیز مشاهده کنند.

رمزگذاری پایان به پایان یا End to end به شما این تضمین را میدهد که پیام ها تنها بین گیرنده و فرستنده قابل خواندن باشد و نه توسط شرکت یا پلتفرمی که از ان استفاده میکنید و نه هر اپراتور دیگر.

این ویژگی یک سال پس از آنکه توسط ادوارد اسنودن به جک دورسی، مدیر توئیتر پیشنهاد شد مطرح شد. ان زمان دورسی بیان کرده که در مورد پیام رمزگذاری شده “فکر خواهد کرد”.

توئیتر مدتهاست که محلی برای حضور روزنامه نگاران شده است و این ویژگی جدید میتواند خیال انها را از جهت امن بودن پیامهای داخل این برنامه راحت کند.

همچنین زمزمه هایی مبنی بر اضافه کردن ایموجی به محیط توئیتر نیز شنیده شده است، اما سران این شبکه اجتماعی فعلا در این مورد صحبتی به میان نیاورده اند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها