پیش فروش جذاب ترین پرچم دار تاریخ سامسونگ آغاز شد

0
1131

کالاسودا- پیش فروش پرچم دار سامسونگ آغاز شد. بدون شک هیجان انگیز ترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸ گلکسی نوت ۹ است که مدتی پیش به صورت رسمی رونمایی شد حال زمان پیش فروش این گوشی هوشمند قدرتمند شده است و آمازون نیز مطابق رویه سالانه خود هدایای قابل توجهی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. این پیش فروش با توجه به شرایط بازار جهانی و علاقه مند بودن بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند به این موبایل بدون شک لحظات تکرار نشدنی را برای آمازون رقم خواهد زد.

آمازون پیش فروش گلکسی نوت ۹ را با شارژر بیسیم و دکس پد آغاز خواهد کرد؛ البته اگر این لوازم جانبی برای کاربران کار آمد نباشد می توانند لوازم جانبی دیگر را پیدا کنند.

البته بعید به نظر می رسد فردی که این خرید را انجام داده است قید هدایای پیش فرض این پرچم دار قدرتمند را بزند و به سمت لوازم جانبی های دیگر این برند برود. به خصوص که شارژر وایرلس این پرچم دار قابلیت شارژ کردن ساعت نسل جدید و ساعت های قدیمی سامسونگ را دارد.

گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ نسخه ۱۲۸ گیگابایتی برای این پیش فروش با قیمت ۱۰۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد که شامل رنگ های آبی اقیانوسی و بنفش است. اما شاید خبر بد برای کاربران این موضوع است که نسخه ۵۱۲ گیگابایت این پرچم دار با قیمت ۱۲۵۰ دلار روانه بازار فروش شد است، قیمتی که کاربران انتظار داشتند پایین تر از آن روانه بازار فروش شود زیرا ۲۵۰ دلار به نظر کمی غیر منطقی خواهد بود. همچنین گوشی های هوشمند نیز یک سال گارانتی خواهد داشت.

امروز خبری منتشر شد که نشان می داد گوشی هوشمند جدید شیائومی سریع ترین گوشی موبایل سال ۲۰۱۸ است حال باید دید سامسونگ چگونه به مقابله با برند های چینی می پردازد که با پردازنده های مشابه تقریبا نیمی از قیمت این گوشی هوشمند را دارد. پرچم دار جدید سامسونگ دارای دو لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی است و این کمپانی برای پرچم دار خود دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی را در نظر گرفته است لنز هایی که بدون شک نشان می دهد تنها بالاتر رفتن مگاپیکسل نشان دهنده لنز دوربین خوب نیست.

حضور باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و قلم جدید این کمپانی که قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار می دهد بدون شک بخش گسترده ایی از نگاه ها را به سمت خود خواهند کشاند. نظر شما در مورد این پرچم دار قدرتمند چیست؟ آیا این گوشی هوشمند را به آیفون ایکس یا پرچم داران برند های دیگر ترجیح می دهید؟ یا در سال جاری قصد خرید پرچم داری به جز برند های مشهور را دارید؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها