چراغ چشمک زن مرسدس جدید روشن شد

0
540
چراغ چشمک زن مرسدس جدید روشن شد|کالاسودا

چراغ چشمک زن مرسدس جدید روشن شد|کالاسوداکالاسودا_صبح امروز مرسدس بنز با پروژه Mercedes-AMG ONE Showcar حاضران نمایشگاه بین المللی فرانکفورت را مجذوب خود کرد .

پروژه ای که به نظر می رسد نه تنها برای علاقه مندان به دنیای خودرو، بلکه از دید مدیران شرکت بنز نیز موضوعی جدی و با اهمیت تلقی می شود .

اگرچه در همین بدو امر، این خودرو به عنوان خودرویی لوکس و گران قیمت در نظر گرفته می شود . خودرویی که با قیمت حدودی 2،75 میلیون یورویی (2.72 میلیون دلار) به فروش خواهد رسید .

با این وجود بعید به نظر می رسد که علاقه مندان به خودروی لوکس،این رقم ها چندان سنگین تلقی نمی شود .

نگاهی به خصوصیات ویژه این خودرو

بنز|کالاسودااین خودروی ترکیبی است از خودروی 1.6 لیتری V6 که لوئیس همیلتون برای مسابقات فرمول یک در2017 F1 استفاده می کند. افزون بر این ها، خودروی مذکور ، بیش از 1000 اسب بخار سرعت دارد . و بالای “” 217 مایل در ساعت حرکت می کند .  موضوعی که برای عاشقان سرعت بسیار هیجان انگیز است .

این خودرو همچنین دارای یک “باله کوسه” آئرودینامیک است که به نوعی جزو ویژگی های درجه یک حرکتی خودرو محسوب می شود و به افزایش سرعت خودرو در طول حرکت کمک می کند .اما جالب است که مسابقات فرمول یک، استفاده از این قطعه را ممنوع کرده است .

بنز|کالاسودادر بخشی دیگر از طراحی این خودرو از دو نمایشگر دیجیتال بزرگ، تهویه مطبوع، و جایگاه همگام سازی برای گوشی های هوشمند خود در کنسول مرکزی استفاده شده است .

ان خودرو مشخصات الهام بخش پرشماری را برای فعالان عرصه مسابقات رالی به خود اختصاص داده که باعث می شود افزون بر کاربران عادی برای کاربران حرفه ای مفید جلوه کند .

درواقع بینندگان این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت برای خرید این محصول لحظه شماری می کنند .

بر اساس اطلاعات شرکت بنز تنها 275 مورد از این محصول سورئال و هیجان انگیز برای فروش آماده است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها