چرا تلویزیون‌های هوشمند 55 اینچی بهترین انتخاب برای خانه شما هستند؟

0
1488

امروزه انواع مختلفی از تلویزیون‌ها در فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی مانند آمازون در دسترس هستند. اما کدام تلویزیون برای خانه شما مناسب‌تر است؟ از نظر تئوری تلویزیون‌های هوشمند 55 اینچی یکی از انتخاب های معقولانه به شمار می‌آیند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، تلویزیون‌ها در اندازه‌های 24 تا 82 اینچی در دسترس هستند. اگر چه افراد ممکن است سایزهای متنوعی از تلویزیون را برای خانه خود تهیه کنند؛ اما یکی از سوالاتی که کمتر کسی به آن اهمیت می‌دهد این است که چه سایز تلویزیونی برای خانه شما مناسب‌تر است؟

اندازه ایده‌آل تلویزیون چند اینچی است؟

مطابق مقاله Tom’s Guide ، قبل از خرید بهتر است در مورد اندازه تلویزیون مناسب برای خانه‌تان تحقیق کنید.  زیرا یکی از مهم‌ترین مزایای انتخاب یک تلویزیون با ابعاد استاندارد برای خانه شما، کمک به سلامتی  چشم‌هایتان است.

اگر تلویزیونی با سایز اشتباه برای خانه‌تان خریداری کنید؛ ممکن است به مرور دچار مشکل شوید.

نکته‌ای که در انتخاب و تعیین اندازه تلویزیون باید به آن توجه کنید فاصله مکانی شما از محلی که نشسیته‌اید تا محل قرار گیری تلویزیونتان است.  در این راستا آمازون توصیه می‌کند که ابتدا فاصله محلی که نشسته‌اید تا محل قرار گیری تلویزیون( بر حسب فوت) را اندازه گیری کرده  و آن را در 7.7 ضرب کنید.

سپس از جواب به دست آمده می‌توانید اندازه مناسب تلویزیون هوشمند برای خانه‌تان را تعیین کنید تا در این صورت دچار مشکلاتی مانند چشم درد و سردرد نشوید. علاوه بر این روش می‌توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

اگر بخواهید تمام تلویزیون‌های هوشمند موجود را در اندازه‌های متنوع لیست کنیدم؛ تلویزیون‌های 55 اینچی  در وسط این لیست قرار می‌گیرند.  بنابراین اگر مطمئن نیستید چه تلویزیونی با چه سایزی برای شما مناسب است مدل‌های 55 اینچی انتخاب عاقلانه‌تری به حساب می‌آیند.  این تلویزیون‌های خیلی بزرگ نیستند و نمای کلی آنها هم خیلی کوچک به نظر نمی‌رسد.

در این قسمت می‌توانید با تعدادی از تلویزیون‌های هوشمند 55 اینچی در فروشگاه اینترنتی آمازون اشنا شوید.

تلویزیون هوشمند LG 4K مدل 55 اینچی

یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های هوشمند جدید در آمازون ، تلویزیون ال جی 4K هوشمند 55 اینچی است. این تلویزیون به ThinQ AI Technology معروف است و می‌تواند وضوح تلویزیون شما را بیشتر کند.همچنین دارای الکسا و Google Assistant است

تلویزیون هوشمند Insignia 4K Ultra با اندازه 55 اینچی

نمونه‌ای خوب از یک برند گمنام در زمنیه تلویزیون‌های هوشمند55 اینچی است که در فروشگاه آمازون در دسترس است.

تلویزیون هوشمند 4K Ultra تی سی ال 55 اینچی

تلویزیون هوشمند TCL 4K Ultra 55 اینچی دارای نور پس زمینه LED با کنتراست‌های پویا برای پاسخگویی به نیازهای شما است و همچنین دارای “عملکرد هوشمند” است که می‌توانید با استفاده از آن به هزاران فیلم دسترسی داشته باشید.

تلویزیون هوشمند Curved 4K سامسونگ 55 اینچی

آخرین مورد موجود در لیست، تلویزیون هوشمند سامسونگ Curved 4K  55اینچی است که هنوز هم شماره یک و بهترین مارک تلویزیونی پرفروش در آمازون است که امتیاز 4.6 از 5 ستاره را به دست آورده است.

 

.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها