جدایی یکی از موسسان استودیو Rockstar

0
444
This Tuesday, Sept. 10, 2013 photo shows the "Grand Theft Auto V " billboard at Figueroa Hotel in Los Angeles. ( AP Photo/Nick Ut)

دن هاوسِر، یکی از بینان گذاران استودیو راک استار در تاریخ 11 مارس استودیو را ترک خواهد کرد.

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، ما کم کم به پایان دوره‌ی طلایی استودیو Rockstar نزدیک می‌شویم. کمپانی Take-Two که صاحب استودیو Rockstar محسوب می‌شود، اخیرا اعلام کرده است که شخص دَن هاوسِر که یکی از موسسان این استودیو است، در تاریخ 11 مارس از این استودیو جدا خواهد شد.

دلیل این جدایی هنوز مشخص نیست، اما حقیقت این است که دَن هاوسِر از بهار ال 2019 در تعطیلات به سر می‌برده است. البته برارد او، سَم هاوسِر همچنان به عنوان مدیر استودیو به کار خود ادامه می‌دهد.

ارزش و نقش مهم دَن هاوسِر در خلق فرنچایز‌های فوق العاده موفقی مثل Grand Theft Auto و Red Dead بر هیچ کسی پوشیده نیست. در حقیقت بر خلاف بیشتر موسسان استودیو‌های بزرگ دیگر، دَن دست مستقیمی در خلق بازی‌ها داشت. به طور مثال دَن تهیه کننده و نویسنده‌ی Red Dead Redemption 2 بود.

البته در طول مدت حضورش در استودیو، دَن با مشکلات زیادی هم گریبان گیر شد. به طور مثال او یک بار در پروسه‌ی تولید Red Dead Redemption 2 اشاره ای به صد‌ها ساعت کار در هفته اشاره کرد که باعث شد خیلی‌ها فکر کنند استودیو Rockstar از کارمندانش بیگاری می‌کشد. در حالی که بعدا مشخص شد منظور او صرفا تیم اصلی نویسندگان بوده است.

البته این استودیو با ترک دَن هاوسِر قرار نیست به مشکل بزرگی بر بخورد، مخصوصا با توجه به اینکه برادر او همچنان هدایت استودیو را بر عهده دارد و تیم کارمندان این استودیو هم از سال 1998 تا الان خیلی رشد کرده است.

با این حال نمی‌توان از تاثیر این اتفاق بر روی عملکرد استودیو هم چشم پوشی کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها