چرا گوشی هوشمند نوکیا ایکس 71 بخریم؟ بررسی جدید ترین محصول نوکیا

0
814

گوشی هوشمند نوکیا ایکس 71 چند روز پیش به صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی هوشمند در بازار جهانی با نام دیگری روانه بازار فروش می شود و علاقه مندان این برند مشهور گوشی هوشمند یاد شده را در بازار چین با نام نوکیا ایکس 71 می توانند خریداری کنند. این گوشی هوشمند قابلیت های بسیار خوبی دارد و در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا گوشی هوشمند نوکیا ایکس 71 بخریم.

اولین موضوعی که برای پاسخ به سوال چرا گوشی هوشمند نوکیا ایکس 71 بخریم، دوربین این گوشی هوشمند است. نسل قبلی گوشی های هوشمند این برند در مورد دوربین برترین شرایط را برای کاربران ایجاد می کرد، حال به نظر می رسد نوکیا قصد دارد خود را به شرایط گذشته نزدیک کند. این گوشی هوشمند دارای سه لنز دوربین اصلی است که اولین آن لنز مشهور 48 مگاپیکسلی شرکت سونی است که قبل از این گوشی هوشمند روی میان رده های شیائومی نیز قرار گرفته بود. در کنار این لنز شاهد لنز های 8 و 5 مگاپیکسلی نیز هستیم. این گوشی هوشمند از قابلیت فیلم برداری 4K نیز بهره می برد.

موضوع دیگر در پاسخ به سوال چرا گوشی هوشمند نوکیا ایکس 71 بخریم مربوط به ظاهر این گوشی هوشمند می شود. میان رده جدید نوکیا از یک صفحه نمایش بسیار زیبا با حفره صفحه نمایش بهره می برد و توانسته جذابیت های بسیاری را برای کاربران در این زمینه فراهم کند. بدون شک تجربه استفاده از گوشی هوشمند با حفره صفحه نمایش برای بسیاری از کاربران جذاب خواهد بود.

گوشی هوشمند نوکیا ایکس 71 از مدتی دیگر با قیمتی در حدود 350 یورو به فروش می رسد و باید دید این گوشی هوشمند می تواند فروش خوبی برای کمپانی اچ ام دی گلوبال فراهم کند یا خیر.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها