چطور ایمیل های خود را زمان بندی کنیم؟

0
203
چطور ایمیل های خود را زمان بندی کنیم؟

در 15 امین سالگرد جیمیل کمپانی گوگل چند ویژگی بسیار خوب را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کنند. یکی از این قابلیت ها امکان زمان بندی ایمیل ها است. این موضوع در میان کاربران به خصوص موارد اداری که ایمیل باید در زمان معینی ارسال شود اهمیت دارد از این رو قصد داریم در این بخش به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور ایمیل های خود را زمان بندی کنیم.

در این بخش مراحل مختلفی را باید انجام دهیم تا بتوانیم ایمیل خود را زمان بندی کنیم، البته این کار به زمان بسیار کمی نیاز دارد و به سادگی می تواند ایمیل ارسالی خود را زمان بندی کرد.

زمان بندی ایمیل بسیار ساده است

در بخش اول باید وارد اکانت جیمیل شوید و تمام مواردی که برای ارسال ایمیل در همان لحظه را انجام می دهید را طی کنید. به عنوان مثال در کنار نوشتن موضوع ایمیل باید حساب کاربری گیرنده و موضوع ایمیل خود را بنویسید و در مرحله آخر به جای ارسال ایمیل روی فلش رو به پایین داخل قسمت Send کلیک کرده و گزینه زمان بندی را انتخاب کنید.

در این بخش سه گزینه برای شما نمایش داده می شود که می توانید از زمان های آن ها استفاده کنید، البته نگران این موضوع نباشید که تنها می توان از زمان های پیشنهادی استفاده کرد. در بخش Date And Time می توانید زمان دقیق ارسال ایمیل خود را مشخص کنید.به طور کلی گوگل پس از افزودن این قابلینت به جیمیل در پیامی را برای کاربران اعلام کرد که خلاصه آن به شرح زیر است:

زمانی که این مراحل را انجام دهید و گزینه زمان بندی را انتخاب کنید در کنار ایمیل زمان بندی شده شما کلمه scheduled یا همان زمان بندی شده را مشاهده خواهید کرد. البته اگر از ارسال ایمیل منصرف شدید جای نگرانی نیست و می توانید ارسال آن را لغو کرده و ایمیل شما در بخش Drafts نمایش داده می شود تا در صورت لزوم از آن بهره مند شوید.

به طور کلی گوگل پس از افزودن این قابلینت به جیمیل در پیامی را برای کاربران اعلام کرد که خلاصه آن به شرح زیر است:

که ما برای ساده تر شدن رویه کاری در زمان های خارج از چارچوب کاری این ویژگی را افزده ایم از این رو این قابلیت را برای کاربران در نظر گرفته ایم و رویه استفاده از آن بسیار ساده است ایمیل خود را آماده کرده و به جای ارسال آن را زمان بندی کنید. پس از زمانی بندی ایمیل در روز و ساعت معین ایمیل به صورت خودکار ارسال می شود.

همانطور که مشاهده کردید زمان بندی کردن ایمیل ها بسیار ساده است و می توانید به سادگی به ارسال مطالب و ایمیل های خود در ساعت معین بپردازید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها