چطور مشکلات ios 12 را برطرف کنم؟

0
710
چطور مشکلات ios 12 را برطرف کنم؟

چطور مشکلات ios 12 را برطرف کنم؟کالاسودا – آخرین ورژن ios 12 که بزرگترین نسخه سیستم عامل موبایل روی گوشی های آیفون است منتشر شد. این در حالی است که اپل در این نسخه نیز برخی مشکلات سیستم عامل ورژن قبلی را تکرار کرده و مشکلات رایجی در ios 12 وجود دارد.

البته این مشکلات، مسائل بسیار بزرگی محسوب نمی شوند. اما بهرحال گاهی نیاز است که این مشکلات برطرف شوند. همه این موارد نشان می دهد که این سیستم عامل، سیستم عامل بی نقصی نیست. اما برای حل این مشکلات باید چه کار کرد؟

بلوتوث کار نمی کند

پس از به روز رسانی به ios 12، برخی از کاربران متوجه این مسئله شدند که آیکون بلوتوث از نوار وضعیت بالای صفحه ناپدید شده است. این در حالی است که این موضوع به خودی خود مشکل محسوب نمی شود، بلکه خود بلوتوث نیز در حالت عادی در ios 12 کار نمی کند. اما راه حل بالقوه ای که در این زمینه به ذهن می رسد این است که:

  • ابتدا به قسمت تنظیمات Setting بروید و وارد بخش Bluetooth شوید.
  • بلوتوث را آف کرده و سپس دوباره روشن کنید.
  • اگر با این کار باز هم مشکل به قوت خود باقی بود، مجددا به setting بروید.
  • از منوی General، بخش Reset را انتخاب کنید.
  • گزینه Reset Network setting را بزنید تا تنظمیات به حالت اول برگردد.

چطور مشکلات ios 12 را برطرف کنم؟

اپلیکیشنها با ios 12 خوب کار نمی کنند

یکی دیگر از مشکلاتی که گریبان کاربران را گرفته و برخی از انها در شبکه اجتماعی ردیت نیز به این موضوع پرداخته اند، مشکلاتی است که هنگام کار با اپلیکیشن ها پس از آپدیت به ios 12 برای آنها به وجود می آید. چندین گزارش از این مشکل وجود دارد که پس از آپدیت، برخی برنامه ها پرش داشته یا بسته شده اند. این موضوع می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود. برای مثال برنامه های مورد نظر ممکن است به درستی نصب نشده یا به روز رسانی نشده باشند. اما راه حل این مسئله چیست؟

  • ابتدا اپ استور را باز کنید و از منوبار به Updates بروید.
  • هر برنامه ای که در این لیست موجود بوده و نیاز به آپدیت دارد را آپدیت کنید.
  • اپلیکیشن ها را به صورت Force stop ببندید.
  • آیفون خود را ری استارت کنید و مجددا آن را راه اندازی کنید.

به طور کلی سیستم عامل ios 12 یکی از سیستم عامل هایی است که به تازگی منتشر شده و نمی توان انتظار داشت که هیچ مشکلی نداشته نباشد. با به روز رسانی می توان از شر بسیاری از این مشکلات خلاص شد.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها