چطور وب سایت اصلی تصاویر را جستجو کنیم؟

0
563
چطور وب سایت اصلی تصاویر را جستجو کنیم؟

جستجوی معکوس گوگل قابلیت بسیار جالبی را در اختیار قرار می دهد، با استفاده از این قابلیت می توانید این موضوع را بررسی کنید که تصاویری که در اختیار شما قرار می گیرد، در کدام وب سایت ها مورد استفاده قرار گرفته است، این رویه بسیار ساده است و می توانید از طریق موتور جستجوگر گوگل به سوال چطور وب سایت اصلی تصاویر را جستجو کنیم پاسخ دهید.

برای این کار باید وارد موتور جستجوی گوگل شده و به بخش تصاویر یا همان Google Images می رویم. در این بخش در کنار نوار جستجو گزینه ای با آیکون دوربین عکاسی قرار دارد که این بخش برای وارد کردن اطلاعات در مورد تصویر مورد نظر است.

در بخش جستجو به دو صورت می توانید به تصاویر خود دسترسی پیدا کنید، در بخش اول می توانید لینک URL تصویر مورد نظر خود را جستجو کنید و در بخش دیگر نیز می توانید تصویر مورد نظر خود را آپلود کرده و گزینه جستجو را انتخاب کنید.

با جستجوی تصاویر می توانید به وب سایت هایی که از این عکس استفاده کرده اند و همچنین سایز های مختلف تصویر دسترسی پیدا کنید، این موضوع از جهاتی دیگر نیز اهمیت دارد و شما می توانید به تصاویر مشابه نیز دسترسی پیدا کنید، موضوعی که می توانید از آن برای فعالیت های خود استفاده کنید. وب سایت اصلی تصاویر را جستجو کنیم

موتور جستجوی بینگ و قابلیتی مانند گوگل

در کنار موتور جستجوی گوگل، موتور جستجوی بینگ نیز این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد، موتور جستجوی بینگ نیز شرایط مشابهی را برای کاربران ایجاد می کند تا بتوانید به منابع استفاده شده تصاویر دسترسی پیدا کنید.

همانطور که بیان شد کار با این موتور جستجو بسیار ساده است و پس از وارد شدن به بخش تصاویر بینگ می توانید گزینه دوربین عکاسی را پیدا کرده و با آپلود تصاویر و استفاده از بخش URL به سوال چطور وب سایت اصلی تصاویر را جستجو کنیم، پاسخ دهید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها