ایسوس زنفون 6 با باتری 5000 میلی آمپری و دوربین چرخشی رونمایی شد

0
596
ایسوس زنفون 6 با باتری 5000 میلی آمپری و دوربین چرخشی رونمایی شد

هنگامی که زنفون 6 طراحی شد، شرکت مادر یعنی ایسوس قصد داشت گوشی ای بسازد که نیازهای مصرف کننده مدرن را برآورده کند. به طرز شگفت انگیزی، این نام تجاری با هدف دستیابی به نیازهای مصرف کننده مدرن طراحی شده و ویژگی هایی دارد که می تواند هر کاربری را راضی نگهدارد.

مکانیزم چرخنده دوربین سلفی

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی است که هیچ ناچ یا سوراخی برای دوربین سلفی روی آن وجود ندارد. در عوض یک مکانیزم چرخنده دارد که به کاربر اجازه می دهد که دوربین عقب را به جلو براند و با آن سلفی بگیرد. این دوربین دارای سنسور 48 مگاپیکسلی از نوع  Sony IMX586 و دوربین سلفی فوق عریض 13 مگاپیکسلی است.

امکان ضبط ویدئوهای 4K

دوربین زنفون 6 می تواند ویدئوهایی با کیفیت 4K  را با سرعت 60 فریم در ثانیه با تثبیت کننده تصویر الکترونیکی حتی در حالت Selfie ضبط کند. مکانیزم چرخشی را می توان به طور خودکار برای گرفتن عکس های پانوراما یا استفاده از ردیابی حرکت مورد استفاده قرار داد. همچنین ایسوس حالت +HDR و حالت شب را برای این گوشی در نظر گرفته است که بر پایه ترکیب چند فریم می باشد تا کیفیت تصاویر را بهبود بخشد.

مشخصات فنی و اسپیکرها

صفحه نمایش این گوشی از اسکنر اثر انگشت پشتیبانی نمی کند. چیپست اسنپدراگون 855 نیز میزبان این گوشی است. همچنین 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم نیز از دیگر مشخصات این گوشی است. ایسوس برای این گوشی خود قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و کارت حافظه را قرار داده است.

این گوشی از اسپیکر های دوگانه از نوع Hi-Res بهره برده است که در نوع خود اسپیکرهای قدرتمندی هستند. همچنین این گوشی به هدفون های ZenEar از نوع Hi-Res مجهز شده است که می تواند با اتصال به درگاه 3.5 میلی متری صدا از آنها استفاده کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها