چطور ویدئو های اسلوموشن را در گوشی های آیفون به حالت عادی بازگردانیم؟

0
799
چطور ویدئو های اسلوموشن را در گوشی های آیفون به حالت عادی بازگردانیم؟

قابلیت اسلوموشن این روزها روی بیشتر گوشی های هوشمند پرچمدار اندرویدی وجود دارد با این وجود این قابلیت روی گوشی های هوشمند آیفون مدت ها است که وجود دارد، این قابلیت باعث می شود که چند ثانیه از ویدئوی منتشر شده به صورت صحنه آهسته در اختیار کاربران قرار گیرد. حال گاهی نیاز است که ویدئوی گرفته شده را به حالت عادی برگردانیم. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور ویدئو های اسلوموشن را در گوشی های آیفون به حالت عادی بازگردانیم.

ضبط ویدئوی اسلوموشن دلیل های مختلفی دارد، گاهی ساخت این ویدئو ها برای بررسی دقیق یک بخش است و گاهی برای ساخت یک اثر هنری به کار می رود. با این وجود گاهی نیاز است که ویدئو اسلوموشن را به حالت عادی باز گردانیم که برای این کار باید مراحل زیر را طی کنیم.

چگونه ویدئوی اسلوموشن بسازیم؟

برای ساخت ویدئوی اسلوموشن در بخش دوربین به قسمت اسلو موشن می رویم و در این بخش می توان به ضبط ویدئو صحنه آهسته پرداخت. پس از ضبط ویدئو باید به بخش گالری رفت و ویدئوی مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه Edit را انتخاب کنیم. در این بخش دو نوارابزار دیده می شود که نوار ابزار پایینی مدت زمان ویدئو را در اختیار شما قرار می دهد و می توان از طریق این نوار ابزار زمان ویدئو را جابه جا کرد.

در بخش بالاتر نوار ابزار بالایی برای ویدئو اسلوموشن است و پاسخ سوال چطور ویدئو های اسلوموشن را در گوشی های آیفون به حالت عادی بازگردانیم در این بخش است. در این نوار ابزار خط های عمودی دیده می شود که فاصله های ببیشتری در مقایسه با خط های دیگر دارند این بخش ویدئوی آهسته شده را نشان می دهد. برای از بین بردن ویدئو اسلوموشن و تبدیل آن به ویدئوی عادی در گوشی های هوشمند آیفون باید به تغییر وضعیت این نوار ابزار پرداخت و ویدئوی خود را طوری تغییر داد که تمام خطوط به صورت یکسان در کنار هم قرار گیرد.قابلیت اسلوموشن این روزها روی بیشتر گوشی های هوشمند پرچمدار اندرویدی وجود دارد

به طور کلی تبدیل ویدئوی اسلوموشن به ویدئوی عادی بسیار ساده است و با منظم کردن یک نوار ابزار می توان به این کار پرداخت و پس از ذخیره شدن می توانید ویدئوی گرفته شده را به صورت عادی مشاهده کنید.

همانطور که بیان شد گوشی های هوشمند آیفون 5 اس تا گوشی های جدید این برند مشهور قابلیت این نوع فیلم برداری را در اختیار کاربران قرار می دهند و گوشی های پرچمدار این برند قابلیت فیلم برداری با نرخ 240 فریم بر ثانیه به صورت اسلوموشن را برای کاربران ایجاد کنند تا کاربران به سادگی و با کیفیت بالا بتوانند به خلق آثار هنری بپردازند.

نظر شما در مورد ساخت ویدئو های اسلوموشن چیست؟ آیا این قابلیت به طور روزمره مورد استفاده کاربران قرار می گیرد یا کیفیت فیلم برداری گوشی های هوشمند اهمیت بسیار بالاتری در مقایسه با ضیط این نوع فیلم دارد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها