چطور کنترلر PS4 را به مک متصل کنیم؟

0
306
چطور کنترلر PS4 را به مک متصل کنیم؟

آی مک به طور کلی برای بازی های رایانه ایی طراحی نشده است اما با این وجود نمی توان گفت که این سیستم برای بازی مناسب نیست. یکی از مواردی که باعث می شود هیجان بسیار زیادی برای کاربران ایجاد شود استفاده از کنترلر PS4 است. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چطور کنترلر PS4 را به مک متصل کنیم.

اتصال کنترلر PS4 به مک نه تنها بسیار ساده است شما را در هنگام بازی از شر کابل ها نیز راحت می کند. این موضوع بدون شک به جذابیت برخی از بازی ها کمک می کند.برای اتصال دو روش وجود دارد که در کمتر از چند دقیقه می توانیم کنترلر PS4 را به مک متصل کنیم.

روش اول

در این روش اطمینان پیدا کنید که بلوتوث در مک شما روشن است. برای اطمینان در این بخش روز آیکون بلوتوث در بالای نوار ابزار مک کلیک کنید.

پس از اطمینان در این بخش که بلوتوث شما روشن است دکمه های PS4 و Share را به صورت همزمان فشار دهید تا کنترلر آماده همگام سازی شود. اطمینان حاصل کنید که بلوتوث در مک شما روشن است. روی آیکون بلوتوث در بالای نوار مک کلیک کنید.

حال آیکون بلوتوث را انتخاب کرده و گزینه بلوتوث PS4 را انتخاب کنید، حال پس از اتصال می توانید بازی های مورد علاقه خود را با کنترلر PS4 اجرا کنید.چطور کنترلر PS4 را به مک متصل کنیم؟روش اول

روش 2 با استفاده از کابل میکرو یو اس بی

گاهی اوقات به دلیل های متعددی امکان برقراری ارتباط از طریق بلوتوث در بازی ها وجود ندارد از این رو باید از طریق کابل میکرو یو ای بی کنترلر دستگاه را به کنسول متصل کرد. اتصال این روش نیز بسیار ساده است. در مرحله اول کابل میکرو یو اس بی را به کنترلر PS4 متصل کرده و سمت دیگر کابل را به مک متصل کنید.

گیم پد پلی استیشن را با فشار دادن دکمه PS4 روشن می کنیم. در مک نیز باید روی لوگوی اپل کلیک کرده و در بخش About می رویم. در این بخش گزینه USB را پیدا می کنیم. در این بخش باید گزینه Wireless Controller را پیدا کرده و روی آن کلیک می کنیم. پس از این بخش ارتباط میان کنترلر و مک ایجاد می شود و می توان از کنترلر خود بهره برد.چطور کنترلر PS4 را به مک متصل کنیم؟روش 2 با استفاده از کابل میکرو یو اس بی

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها