چگونه از صفحه نمایش کامپیوتر خود فیلم برداری کنیم؟

0
382
چگونه از صفحه نمایش کامپیوتر خود فیلم برداری کنیم؟

در عصر دیجیتال زمانی که اطلاعات بسیار مهمی روی صفحه نمایش کامپیوتر شما وجود دارد گاهی نیاز دارید که از صفحه نمایش کامپیوتر خود فیلم برداری کرده یا از محیط صفحه نمایش ویدئو تهیه کنید. برای این کار نرم افزار های بسیار زیادی وجود دارد که به شما اجازه می دهد صفحه نمایش کامپیوتر خود را ضبط کنیم. در این بخش قصد داریم به معرفی یک نرم افزار کاربردی بپردازیم و ببینیم که چگونه از صفحه نمایش کامپیوتر خود فیلم برداری کنیم. 

در ابتدا این موضوع را در نظر داشته باشید که برای ضیط ویدئو از صفحه نمایش نرم افزار های مختلفی وجود دارد که هرکدام کاربرد های مختلفی دارد. به عنوان مثال برای ضبط ویدئو هنگام بازی نیاز به نرم افزار های با نرخ فریم بالاتری دارد در این بخش اما قصد داریم به معرفی یک نرم افزار بپردازیم که می تواند در کارکردهای معمولی شرایط خوبی را برای کاربران رقم زند.چگونه از صفحه نمایش کامپیوتر خود فیلم برداری کنیم؟

نرم افزار OBS Studio

این نرم افزار به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد و یکی از جذاب ترین پاسخ ها برای چگونه از صفحه نمایش کامپیوتر خود فیلم برداری کنیم به شمار می رود. اگر قصد دارد برای مدت طولانی ویدئو ضبط کنید این نرم افزار برترین انتخاب محسوب می شود. ویژگی بسیار مهم این اپلیکیشن رایگان را باید نبود واترمارک شرکت سازنده در هنگام پخش ویدئو دانست.

این نرم افزار برای ضبط ویدئو های آموزشی اهمیت بسیار بالایی دارد و به کاربران اجازه ضبط فیلم با نرخ 60 فریم بر ثانیه را می دهد. نرم افزار OBS Studio بهترین انتخاب بدون پرداخت حتی یک سکه است.

نرم افزار OBS Studio با توییچ، ایکس باکس 360 و یوتیوب سازگاری کامل دارد و به شما این قابلیت را می دهد که بدن هیچ هزینه ایی به ضبط ویدئو استریم بپردازید. در این نرم افزار می توانید به ویرایش صدای ضبط شده نیز بپردازید تا به کیفیت صدای مورد نظر خود دست پیدا کنید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها