چگونه دوستانمان را در پلی استیشن فالو کنیم؟

0
243
چگونه دوستانمان را در پلی استیشن فالو کنیم؟

یکی از قابلیت های بسیار جالب کنسول بازی پلی استیشن 4 فالو کردن دوستان در شبکه PSN است. این شبکه در میان گیمر ها به عنوان یک شبکه اجتماعی بسیار بزرگ شناخته می شود و در این بهش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه دوستانمان را در پلی استیشن فالو کنیم.

شبکه PSN قابلیت های بسیار جالبی دارد و مانند سایر شبکه های اجتماعی است از جمله ویژگی های این شبکه می توان به امکان ارسال درخواست دوستی و پیام دادن، در شبکه پلی استیشن پلاس اشاره کرد. در کنار این ویژگی ها باید به قابلیت فالو کردن دیگر پلیرها و اکانت‌های شبکه پلی استیشن اشاره کرد. برای آشنایی با این موضوع که چگونه دوستانمان را در پلی استیشن فالو کنیم با ما همراه باشید.

برای فالو کردن دوستان ابتدا باید وارد بخش Friends از صفحه اصلی کنسول خود شوید  و روی گزینه Follow کلیک کنید. شما به صورت خودکار دوستان خود در PSN را فالو می‌کنید در نتیجه آن‌ها را در این قسمت خواهید دید. برای فالو کردن دیگران می توانید باکس Who to Follow را انتخاب کنید. پس از انتخاب افراد فالو شده فعالیت های آن ها در بخش What’s New کنسول بازی به نمایش گذاشته می شود که می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.

این موضوع این روزها اهمیت بسیاری پیدا کرده و بسیاری از گیمر ها در این شبکه فعالیت های بسیار خوبی انجام می دهند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که در این بخش تنها گیمر های حرفه ای حضور ندارندوبیشتر کاربران کنسول بازی پلی استیشن در این شبکه اجتماعی حضور دارند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها