چگونه صداهای ناهنجار را در اپلیکیشن فیسبوک غیرفعال کنیم؟

0
445
چگونه صداهای ناهنجار را در اپلیکیشن فیسبوک غیرفعال کنیم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه صداهای ناهنجار را در اپلیکیشن فیسبوک را غیرفعال کنیم. قطعا می تواند برای شما این دستور جذاب باشد.

به دلایل کاملا نامعلوم و نامشخص اپلیکیشن iOS و Android فیسبوک صداهای عجیب و غریبی از خود بوجود می اورد. زمانی که فید خود را به روزرسانی می کنید ، یا کسی به شما پیام می دهد ، یا اینکه اعلان جدیدی دریافت می کنید ، هر یک دارای صداهای مخصوص به خود است و رک بگوییم که این صداها آزاردهنده است. خوشبختانه شما می توانید این صداها در عرض چند ثانیه غیر فعال کنید.

شیوه غیرفعال کردن صداهای ناهنجار اپلیکیشن فیسبوک در iOSشیوه غیرفعال کردن صداهای ناهنجار اپلیکیشن فیسبوک در iOS

در یک دستگاه iOS روی آین سه خط در سمت راست پایین برنامه کلیک می کنید. سپس به پایین گوشی می رید و روی بخش Setting & Privacy کلیک کرده و بعد گزینه Setting را انتخاب می کنید. حالا به بخش پایین Setting رفته و روی بخش Sounds کلیک می کنید. در نهایت گزینه In-App Sound را غیرفعال می کنید.

شیوه غیرفعال کردن صداهای ناهنجار اپلیکیشن فیسبوک در اندرویدشیوه غیرفعال کردن صداهای ناهنجار اپلیکیشن فیسبوک در اندروید

شیوه این کار در سیستم عامل اندروید خیلی شبیه به iOS است. برنامه فیسبوک را باز می کنید و بعد روی گزینه سه نقطه کلیک می کنید. حالا به بخش Setting & Privacy رفته ، روی آن کلیک می کنید و بعد باز هم گزینه Setting را انتخاب می کنید. در قدم بعدی بخش Media and contacts را باز می کنید و گزینه Sounds in the app را غیر فعال می کنید.

قطعا برنامه فیسبوک طی ماه های اخیر سعی کرده تا بهترین ویژگی ها و افزونه ها را به برنامه خود اضافه کند ولی امکان دارد در این بین اشکالاتی هم وجود داشته باشد که می توان به راحتی این مشکلات توسط فیسبوک حل شود. باید در دید طی ماه های آینده چه خبرهای جذاب دیگری در مورد برنامه فیسبوک و ویژگی های جدید آن خواهیم شنید. این شرکت تا به امروز فعالیت گسترده ای در زمینه بهبود برنامه ی مسنجر و شبکه های اجتماعی مختلف خود داشته که شایان ستایش است ولی این برنامه هنوز هم قابلیت بهبود و بهتر شدن را دارد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و غیر فعال سازی صداهای داخل برنامه با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها