چگونه مشکل اتصال بلوتوث گوشی های اندرویدی را برطرف کنیم؟

0
992
چگونه مشکل اتصال بلوتوث گوشی های اندرویدی را برطرف کنیم؟

گاهی اوقات برای اتصال به بلوتوث گوشی های موبایل پیغام های عجیبی می دهند یا به دستگاه دیگر متصل نمی شوند. بیشتر ایرادات در این زمینه به سادگی توسط کاربران قابل رفع است و نیاز به مراجعه به تعمیرکار ندارد. در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه مشکل اتصال بلوتوث گوشی های اندرویدی را برطرف کنیم.

پاسخ به سوال چگونه مشکل اتصال بلوتوث گوشی های اندرویدی را برطرف کنیم مراحل و روش های مختلفی دارد که باید تمام آن ها را مورد بررسی قرار دهیم. در این بخش قصد داریم به این روش های بپردازیم. برای معرفی چند روش برای حل مشکل خاموش نشدن صفحه گوشی در این بخش کلیک کنید.

  • بلوتوث گوشی هوشمند خود را خاموش کنید

اولین کاری که در هنگام رو به رو شدن با این موضوع باید انجام دهید. این کار است که بلوتوث گوشی موبایل خود را یک بار خاموش کرده و پس از چند ثانیه آن را روشن کنید.

  • مطمئن شوید که مشکل از سوی گوشی موبایل شما است

گاهی اوقات موبایل دیگری که قصد ارتباط با گوشی هوشمند شما را دارد با مشکل رو به رو شده و نیازی به بررسی گوشی موبایل شما نیست. از این رو اگر پس از روشن و خاموش کردن بلوتوث با مشکل رو به رو شدید بهتر است بلوتوث گوشی موبایل خود را از طریق دستگاه دیگری بررسی کنید.

  • گوشی موبایل خود را خاموش و روشن کنید

اگر مطمئن شدید که مشکل از گوشی موبایل شما است بهترین را این است که یک بار گوشی هوشمند خود را ریستارت کنید. این موضوع باعث می شود که اگر گوشی موبایل شما به دلیل نرم افزاری قادر به اتصال به دستگاه دیگر نباشد برطرف می شود.گاهی اوقات برای اتصال به بلوتوث گوشی های موبایل پیغام های عجیبی می دهند یا به دستگاه دیگر متصل نمی شوند

  • دستگاه های که با موبایل شما متصل شده است را پاک کنید

در این مرحله باید وارد بخش تنظیمات گوشی موبایل خود شوید و به بخش دستگاه هایی که قبلا با گوشی هوشمند شما متصل شده است را پاک کنید. این موضوع تاثیر بسیار زیادی برای اتصال گوشی های موبایل با دستگاه هایی که قبلا متصل شده اند دارد. پس از پاک کردن حافظه اتصال بلوتوث یک بار بلوتوث گوشی هوشمند را ریستارت کرده و امکان اتصال را امتحان کنید.

  • حافظه کش و داده های بلوتوث خود را پاک کنید

اگر پس از طی کردن مراحل بالا مشکل گوشی شما برطرف نشد بهتر است حافظه کش و داده های بلوتوث خود را پاک کنید، برای پاک کردن حافظه کش باید به بخش تنظیمات گوشی موبایل رفته و در قسمت نرم افزار ها قسمت بلوتوث را انتخاب کنید. در این قسمت گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد و باید گزینه پاک کردن حافظه کش را انتخاب کنید. زمانی که حافظه این بخش پاک شد می توانید دوباره اتصال بلوتوث را امتحان کنید.

  • به روز رسانی نرم افزاری

یکی از مواردی که ممکن است در بخش های مختلف گوشی هوشمند شما اختلال ایجاد کند این موضوع است که برای گوشی موبایل شما به روز رسانی های ارسال شده و باید آن را نصب کنید. این موضوع تاثیر زیادی روی مشکلات احتمالی گوشی موبایل شما دارد. از این رو اگر به روز رسانی هایی برای گوشی موبایل شما ارسال شده است حتما آن ها را نصب کنید.

  • آخرین راه؛ بازیابی به تنظیمات کارخانه

آخرین راه برای حل مشکل بلوتوث گوشی موبایل را باید بازیابی موبایل به تنظیمات کارخانه دانست. این کار باعث می شود که تمام اطلاعات گوشی موبایل شما حذف شود، از این رو بهتر است که قبل از انجام این کار یک نسخه پشتیبانی از اطلاعات خود ایجاد کنید تا با مشکل حذف داده های خود رو به رو نشوید.

به طور کلی اگر مشکل اتصال بلوتوث گوشی موبایل شما به صورت سخت افزاری نباشد می توان با استفاده از مراحل یاد شده به حل مشکل گوشی موبایل خود بپردازید. موارد یاد شده تقریبا تمام راه ها را برای پاسخ به سوال چگونه مشکل اتصال بلوتوث گوشی های اندرویدی را برطرف کنیم را مورد بررسی قرار داده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها