چگونه پسورد ویندوز را در صورت فراموشی ریست کنیم؟

0
580

رد شدن از سد یک رمز عبور یا پین خوب برای هکرها دشوار اما به خاطر سپردن آن برای کاربران نیز دشوار است. اگر رمز عبور ورود به ویندوز خود را فراموش کرده یا گم کرده اید و نمی‌توانید آن را بازیابی کنید خبر خوب اینکه می‌توانید آن را تغییر دهید.

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، روش انجام این کار برای شما شرح داده شده است.

ریست کردن پسورد ویندوز هنگامی که وارد حساب مایکروسافت نشدید

با فرض اینکه شما یک پسورد به حساب مایکروسافت خود اضافه کرده‌اید، این پسورد می‌تواند عمل ورود به دستگاه‌ها را بسیار سریع تر برای شما انجام دهد. اگر به هر دلیلی از ویندوز خود خارج شدید، می‌توانید با رفتن به صفحه لاگین و کلیک روی لینک I forgot My PIN این کار را شروع کنید.

پسورد اکانت مایکروسافت خود را وارد کنید، سپس می‌توانید کد امنیتی موجود را وارد کرده و یا اینکه مایکروسافت یک کد جدید را از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد.

کد امنیتی را وارد کنید و روی “Verify” کلیک کنید. پین یا پسورد جدید خود را دو بار وارد کنید. اکنون پسورد خود را مجدداً تنظیم کنید. هنگام ورود به این دستگاه، از  پسورد جدید استفاده کنید.

تنظیم مجدد پسورد در حالتی که لاگین هستید

اگر اتفاقی به حساب مایکروسافت دستگاه ویندوز خود دسترسی دارید و می‌خواهید پسورد خود را مجدداً تنظیم کنید ، با باز کردن منوی استارت و سپس کلیک بر روی چرخ دنده تنظیمات شروع کنید.

در پنجره تنظیمات پاپ آپ ویندوز، روی Accounts کلیک کنید، سپس به مسیر زیر بروید.

Sign-In Options > Windows Hello PIN > I Forgot My PIN

رمز عبور مایکروسافت خود را وارد کرده و سپس پسورد جدید را دوبار وارد کنید تا این تغییرات انجام شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها