چگونه پیام های حذف شده را در گوشی iPhone بازیابی کنیم؟

0
927
چگونه پیام های حذف شده را در گوشی iPhone بازیابی کنیم؟

چگونه پیام های حذف شده را در گوشی iPhone بازیابی کنیم؟کالاسودا_ امروز در این مقاله قصد داریم تا آموزش دهیم که چگونه پیام های حذف شده را در گوشی iPhone بازیابی کنید.

آیا تا به حال این اتفاق برای شما رخ داده است که پیامی را حذف کرده و بعد از آن پشیمان شده باشید؟ حالا ما می خواهیم این مشکل را برای شما برطرف کنیم و پیام های حذف شده در iPhone را بازیابی کنید.

بازیابی پیام های حذف شده

بعضی از پیام های مهم خود را از گوشی iPhone خود حذف یا گم کرده اید؟ نگران نباشید ، راه هایی برای بازیابی پیام های حذف شده در iPhone وجود دارد که می توانیم از این راه ها به iCloud ، iTunes یا برنامه های جانبی اشاره کنیم. ما به شما قدم به قدم این راه ها را آموزش می دهیم تا بتوانید پیام های حذف شده خود را بازیابی کنید. شما به عنوان صاحب گوشی امکان دارد که پیام های قدیمی خود را حذف کرده باشید و بعد از مدتی به این موضوع پی ببرید که نیازمند بعضی از این پیام ها بوده اید. خب نترسید ، هنوز هم می تواند این پیام ها را در گوشی iPhone شما بازیابی کرد.

در واقع شما می توانید بدون استفاده از منابع خاصی پیام های قدیمی خود را بازیابی کنید و از این راه ها روش iTunes را پیشنهاد می کنیم که می تواند راه حلی منطقی برای شما باشد.

چگونه پیام های حذف شده را در گوشی iPhone بازیابی کنیم؟

روش iTunes

در این بخش می خواهیم روش بازیابی پیام ها را از طریق iTunes بررسی کنیم که می تواند یکی روش های خوب در این زمینه باشد. اگر شما سیستم اتوماتیک Sync را غیرفعال نکرده باشید می توانید تمامی اطلاعات خود را بازیابی کنید.

– گوشی iPhone خود را به PC متصل می کنید و در این بین باید برنامه iTunes شما باز شود.

– حال گوشی iPhone روی سیستم شما ظاهر می شود.

– حالا گزینه Restore backup را انتخاب می کنید.

– تمام اطلاعاتی که شما قبلا نیاز داشتید حال به راحتی بازیابی شده است. این موضوع زمان می برد. پس از گذشت این زمان تمام پیام های شما روی گوشی ظاهر خواهد شد.

امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشد ، قطعا این روش می تواند برای بسیاری از کاربران کاربردی و مفید باشد. شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در این زمینه در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها