عینک هوشمند تنسنت شبیه به عینک اسنپ است

0
449
عینک هوشمند تنسنت شبیه به عینک اسنپ است

عینک هوشمند تنسنت شبیه به عینک اسنپ استکالاسودا – کمپانی تنسنت عینک هوشمند جدیدی طراحی و ساخته است که از نظر ظاهری مشابه با عینک هوشمند شرکت اسنپ ( مالک اسنپ چت) است.

تنسنت، یکی از بزرگترین  تکنولوژی در چین است که اخیر یک جفت عینک هوشمند مجهز به ضبط ویدئو پرده برداشته است که شباهت زیادی به عینک هوشمند اسنپ چت دارد اما مانند عینک Spectacles اسنپ دارای حلقه های زرد رنگ در اطراف دسته ها نیست. عینک هوشمند تنسنت Weishi نام دارد و دارای یک دوربین در قسمت جلوی خود است که با کمک آن می توانید به ضبط ویدئو بپردازید.

عینک اسنپ در مرحله فروش، با موفقیت زیادی همراه نبود و تقریبا 40 میلیون دلار ضرر کرد. عینک تنسنت، بر خلاف نسل اول عینک های اسنپ، این حلقه های زردرنگ مضحک که نشان دهنده دوربین این عینک بود را روی خود ندارد. به جای آن تماما دارای رنگ سیاه با یک نما و طراحی گربه ای است که شبیه به نسل دوم عینک های Spectaclesاست.

عینک هوشمند تنسنت شبیه به عینک اسنپ است

جالب است بدانید که این عینک هوشمند، همنام اپلیکیشن پلتفرم ویدیوهای کوتاه شبیه به واین شرکت تنسنت است. هم اکنون اپلیکیشن ویشی پشت سر اپلیکیشن TikTok یا همان Musical.ly سابق است قرار دارد که در حال حاضر بر بازار ویدیوهای کوتاه چین غالب است و همچنین شاهد موفقیت‌ های بزرگ آن در سطح جهانی هم هستیم.

ایده طراحی این عینک هوشمند چه بود؟

ایده پشت عرضه عینک هوشمند ویشی این است که کاربران، ویدیوهای کوتاه بیشتری را ضبط و در پلتفرم ویشی آپلود کنند که مدیران این شرکت امیدوارند از این طریق بتوانند محبوبیت این پلتفرم را افزایش دهند. از جمله مشخصات این عینک می توان به دوربین 8 مگاپیکسلی اشاره کرد که می تواند با رزولوشن های 720 پیکسل یا 1080 پیکسل تصویربرداری کند. عینک ویشی همچنین قادر به ضبط از راه دور ، حالت های مختلف برای عکاسی، پخش زنده، پیش نمایش و ارسال به برنامه Weishi است. این عینک ها توسط شرکت Tonot مستقر در شنژن ساخته شده و برنامه iOS نیز همانند Tencent X Tonot نامیده می شود.

عینک‌ هوشمند Weishi قرار است بیستم آبان ماه همزمان با ایونت حراج بزرگ علی بابا به بازار عرضه شود که می‌تواند فروش خوبی را برای این محصول به ارمغان آورد.

در حال حاضر تنسنت به عنوان بزرگترین سرمایه گذار اسنپ شناخته می‌ شود که 17 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارد. بیشتر شهرت این شرکت بزرگ چینی به خاطر اپلیکیشن پیام رسان آن یعنی وی‌ چت است که هم‌ زمان به عنوان یک اپلیکیشن چندگانه پیام رسان و پرداخت عمل می‌ کند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها