با این عینک هوشمند جهان مدرن را رصد کنید

0
845

کالاسودا_اگر قصد دارید جهان را متفاوت تر از همیشه ببینید، از عینک هوشمند bose  استفاده کنید. این عینک محصولی است که کمک می کند کاربران جهان را به شکلی جذاب تر مشاهده کنند.

این عینک هوشمند نسبت به نسخه های پیشین، مزیت هایی قابل توجه و خارق العاده دارد. برای مثال، این عینک با کمک تکنولوژی واقعیت مجازی و با کمک بازوهای هوشمند خود که  مجهز به بسته های آکوستیک یکپارچه هستند، خدمات صوتی شخصی و خصوصی را به کاربر ارائه می دهند.

اما ویژگی های اساسی این محصول شامل چه مواردی است ؟

*این محصول دارای  میکروفون است

*این محصول با فناوری بی سیم بلوتوث سازگار است

* حسگرهای این عینک، موقعیت مکانی کاربر را با کمک GPS  مشخص می کنند

*این محصول مبتنی بر  برنامه های  اندرویدی و iOS است

*اطلاعات دریافتی از طریق این محصول به کاربر کمک می کند تا داده های بیشتری را برای تعامل بهتر با افراد و اشیای اطراف خود به دست آورد

چند سال قبل وقتی اپل، آیفون را معرفی کرد تحولی در عرصه‌ی طراحی و ساخت گوشی های هوشمند به وجود آمد. نوآوری که اپل در آیفون به کار برده بود منجر به نگاهی جدید به گجت ها شد.

 سطح توقع کاربران رفته رفته افزایش پیدا کرد و نسل جدیدی در گجت ها به وجود آمد. تولید آیفون را می توان انقلابی در گوشی های هوشمند دانست و رشد فناوری های مرتبط در این عرصه را به دو قسمت “قبل از آیفون” و “بعد از آیفون” تقسیم کرد.

رشدی که گرچه هم اکنون محصولات اپل را گرفتار تولیدات تکراری کرده ولی میبینیم که هر روز اسمارت فون ها، تبلت ها و فبلت های مختلفی توسط کمپانی های متفاوت ساخته می شوند.

 با عضویت در کانال تلگرام کالا سودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید