اندرویدی ها وفادارتر از ios ای ها!

0
602

کالاسودا –  تحلیل داده های یک تحقیق نشان داده است که گویی کاربران اندروید وفادارتر از کاربران سیستم عامل رقیب یعنی ios هستند.

از هر ده مالک گوشی های اندرویدی به طور میانگین ۸ نفر برای خرید مجدد دوباره دستگاه اندروید را انتخاب خواهند کرد. رقمی که بیشتر از میزان کاربران Ios و نشان از وفاداری این گروه دارد.

در تاریخ ژولای ۲۰۱۳ تا ژوئن ۲۰۱۵، ۸۲ درصد از مالکین اندروید، در هنگام خرید گوشی جدید دوباره این سیستم عامل را برای گوشی خود انتخاب کرده و گوشی اندرویدی خریدند. مطالعات جدید میگویند که کاربران اندروید نسبت به کاربران iOS به پلت فرم گوشی های هوشمند خود  وفادارتر هستند. به نظر می رسد با گذشت زمان، وفاداری اندرویدی ها  به تدریج افزایش یافته است.

زیرا در دسترس بودن برنامه ها، موسیقی و ویدئوها  به عنوان تجربه کاربر در دو پلت فرم اندروید و ios  روز به روز بیشتر مشابه  شده است.

کاربران اندروید از طیف گسترده ای از گوشی های مختلف از تولید کنندگان متنوع بهره مند می شوند، بنابراین آنها می توانند سخت افزار را بدون یادگیری سیستم عامل جدید تغییر دهند . با توجه  وفاداری اندرویدی ها  که اکنون در حال استمرار است، اپل و گوگل  باید بر روی تغییر دادن نگرش افراد به سمت خود تمرکز کنند.

 با عضويت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت 9 هر شب به آخرين اخبار حوزه تکنولوژي گوش دهيد