چگونه یک متن مورب در ورد بنویسیم؟

0
6734
چگونه یک متن مورب در ورد بنویسیم؟

اگر می خواهید در نوشتن متن های خود در ورد از ویژگی های گرافیکی استفاده کنید. این قابلیت برای شما وجود دارد که با استفاده از برخی ویژگی های این نرم افزار بتوانید متن های مورب را به نوشته خود اضافه کنید.در این بخش قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چگونه یک متن مورب در ورد بنویسیم.

نوشتن متن مورب در ورد بسیار ساده است و پس از چند مرحله می توان به خروجی مورد نظر دست پیدا کرد. ساده ترین روش برای ساخت همچین متونی استفاده از قابلیت text box و تنظیمات WordArt است. برای ساخت جعبه ی متنی باید در بخش تب های بالای نرم افزار گزینه Insert را انتخاب کرده و گزینه Text Box در این بخش قرار دارد. با انتخاب این بخش می توان داخل جعبه ی ایجاد شده متن مورد نیاز خود را بنویسید. این جعبه قابلیت تغییر زاویه را در اختیار کاربران نیز قرار می دهد و پس از نوشتن متن می توانید به تنظیم زاویه مورد نیاز خود پرداخت در بخش بالایی این جعبه یک حلق وجود دارد که با چرخاندن آن متن نوشته شما زاویه مورد نیاز را دریافت می کند.چگونه یک متن مورب در ورد بنویسیم؟ در نوشتن متن های خود در ورد از ویژگی های گرافیکی استفاده کنید

استفاده از ویژگی های بخش WordArt

یکی از بخش های دیگر که به وسیله آن می توان به سوال چگونه یک متن مورب در ورد بنویسیم، قسمت WordArt است. در این بخش می توان یه ساخت متن های گرافیکی پرداخت. قسمت WordArt نیز در بخش Insert وجود دارد و با کلیک روی آن می توان به فضای این بخش دسترسی پیدا کرد. پس از انتخاب این بخش نوع و سبک نوشتاری خود را باید تعیین کنید و پس از انتخاب آن به نوشتن متن مورد نیاز خود بپردازید. در این بخش نیز می توانید با استفاده از حلقه ی بالای باکس ایجاد شده به چرخش نوشته خود بپردازید.

البته در هنگام تغییر زاویه متون ممکن است به طور دقیق نتوانید زاویه مورد نیاز خود را پیدا کنید از این رو پس از نوشتن متن خود در بخش های یاد شده می توانید در تب ایجاد شده به نام Drawing به بخش Rotate رفته و گزینه More Rotation Option را انتخاب کنید. در این بخش قابلیت های بسیاری در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید زاویه مورد نیاز خود را برای نوشتن متن مورب انتخاب کنید.چگونه یک متن مورب در ورد بنویسیم؟ استفاده از ویژگی های بخش WordArt

همانطور که بیان شد پاسخ به سوال چگونه یک متن مورب در ورد بنویسیم بسیار ساده است و کمتر از چند دقیقه می توان متن های مورب کاربردی را در بخش ورد ایجاد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها