چیپست اپل A12X تمام برند ها و توسعه دهندگان را تحقیر کرد

0
1453
چیپست اپل A12X تمام برند ها و توسعه دهندگان را تحقیر کرد

چیپست اپل A12X تمام برند ها و توسعه دهندگان را تحقیر کردکالاسودا- چیپست اپل A12X شگفتی سازی خود را ادامه می دهد. این پردازنده قدرتمند که به تازگی روی محصولات جدید این شرکت مورد استفاده قرار گرفته است مدتی پیش مشخص شد نزدیک 40 درصد قدرتمند تر از سر فیس بوک 2 خواهد بود. این خبر در هفته گذشته حواشی جالبی را به همراه داشت و امروز نیز بنچمارک آنتوتو امتیاز این پردازنده را اعلام کرد.

تبلت جدید آیفون که از این ویژگی منحصر به فرد بهره مند است توانسته در دو بنچمارک مشهور گیکبنچ و آنتوتو امتیاز های خوبی را دریافت کند. این خبر در روز هایی که بسیاری از کمپانی ها ادعا می کنند اپل با نازک تر کردن محصولات خود و عدم استفاده از فن های خنک کننده نمی تواند به رقابت با برند های دیگر بپردازد را به طور کامل رد می کند.

در بنچمارک آنتوتو چیپست اپل A12X چه امتیازی را کسب کرده است؟

در این بنچمارک چیپست اپل A12X توانسته امتیاز 557 هزار را کسب کند. که بسیار قدرتمند تر از چیپست بخش موبایل سال جاری این برند است. این خبر یک شوک به بازار تبلت ها محسوب می شود زیرا در سال های اخیر کاربران عادت کرده اند که تبلت های هر برند نسخه ضعیف تر شده از پرچمداران خواهد بود و اپل با عرضه این محصول تغییرات جالبی را ایجاد کرده تا بتواند در بخش موبایل نیز موفقیت های خوبی را به دست آورد.

چیپست اپل A12X تمام برند ها و توسعه دهندگان را تحقیر کرد

همانطور که بیان شد این امتیاز به حدی شگفت آور است که می تواند تمام برند هایی که در حوزه تبلت فعالیت دارند را نا امید کند. این امتیاز را اگر بخواهیم با موبایل های موجود مقایسه کنیم شرایط جالبی را نشان می دهد. در حال حاضر پردازنده کایرین 980 یکی از برترین پردازنده های موبایل محسوب می شود. این پردازنده هفت نانومتری توانسته امتیاز 314 هزار را به دست آورد. حال می توان اختلاف بین قدرت این دو پردازنده را مشاهده کرد.

GPU نقظه قوت این پردازنده محسوب می شود؟

چیپست اپل A12X توان بسیار بالایی خواهد داشت. با توجه به اخبار موجود پردازنده گرافیکی این محصول امتیازی بالاتر از کل پردازنده کایرین 980 خواهد داشت. این موضوع کاملا نشان می دهد که تلاش برند های سازنده پردازنده با شکست در برابر این محصول رو به رو شده است، شکستی که می تواند یک تحقیر برای برند های دیگر در نظر گرفته شود. با این وجود کاربران تبلت جدید آیفون می توانند بازی های مورد نیاز خود را با کیفیت 120 فریم بر ثانیه اجرا کنند که بسیار شگفت انگیز به نظر می رسد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها