آیا مانیتور جدید شرکت اپل لو رفت؟؟

0
738
آیا مانیتور جدید شرکت اپل لو رفت؟؟

آیا مانیتور جدید شرکت اپل لو رفت؟؟کالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی از سوی شرکت اپل منتشر می شود و در یکی از این اخبار عکس هایی لو رفته است که محتویات این عکس ها مانیتور جدید شرکت اپل را نشان می دهد.

عرضه محصولات جدید شرکت اپل

اپل در مراسم 30 اکتبر خود در بروکلین نیویورک از محصولات جدید خود یعنی Mac Mini و MacBook Air رونمایی کرد اما مانیتور جدید شرکت اپل در این مراسم غایب بود. چند روز پس از این مراسم محصولات برای عرضه به سایت اصلی این شرکت اضافه شد و نکته جالب عکس هایی بود که در کاتالوگ Mac Mini وجود داشت که از یک مانیتور جدید به کاربران خبر می داد. این قضیه توسط یک کاربر توییتر به نام جاناتان منتشر شده است. این مانیتور به نظر 27 اینچی است و البته ظرافت های خاص خود را نیز دارد.

عکس هایی از مانیتور جدید شرکت اپل

این مانیتور به قدری زیبا طراحی شده است که اگر با همین شکل تولید شود می تواند نگاه همه کاربران را به خود جلب کند. این آخرین عکس از این مانیتور بود که در کاتالوگ Mac Mini دیده شد. البته گفته شده لایه آلمینیومی این مانیتور حذف شده است تا ظاهر شیشه این مانیتور به خوبی به چشم آید. این عکس قطعا نمی تواند سند محکمی برای تولید مانیتور باشد اما هنوز زمان رونمایی از این مانیتور مشخص نیست. در ماه سپتامبر گذشته در کاتالوگ AirPower عکس های از گوشی iPhone XS وجود داشت.

آیا مانیتور جدید شرکت اپل لو رفت؟؟
 
 

مانیتورهای محبوب بازار

اگرچه اپل هنوز واکنشی به این مساله نشان نداده است ولی شکی نیست که شرکت اپل برنامه هایی در این زمینه دارد که در چند وقت آینده از آنها پرده برداری خواهد شد. مانیتور BenQ PD3200U 32 اینچ و LG 27UD88-W 26 اینچ ، دو مانیتور بی نظیر در بازار است که می تواند نگاه ها را به خود جلب کند. ما به تازگی کشف کرده ایم که دستگاه Mac Mini می تواند به مانیتورهای دیگر هم متصل شود. اپل هم اکنون با iMac خود مانیتور 5K خود را عرضه می کند که می تواند برای هر کاربری جذاب و کاربردی باشد.

حالا همه ما منتظر این هستیم تا ببینیم که بالاخره شرکت اپل چه زمانی از مانیتورهای جدید خود رونمایی خواهد کرد و آیا این زمان نزدیک است یا خیر؟

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد این خبر و مانیتورهای جدید شرکت اپل با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها